| Kods | RA0715 | ||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Kompetenču novērtējums | ||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Ekonomika | ||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Jeļena Lonska | ||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 | ||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Šo studiju kursu lasa mācībspēks no Vidzemes Augstskolas (skat. piezīmes).. Studiju kursa kompetenču pašnovērtējuma daļā tiek veikta kritisks doktorantam nepieciešamo kompetenču izvērtējums, balstoties uz dažādām pašnovērtējuma metodēm- personības un profesionālās piemērotības testiem, komunikācijas spēju testiem, emocionālās inteliģences pašnovērtējuma. Kandidāts pēc pašnovērtējuma metožu veikšanas, veic padziļinātu savu kompetenču un spēju izvērtēšanu, koučinga sarunās ar pasniedzēju izveido savu personīgo laika un mērķa sasniegšanas grafiku un plānu, kā arī izvērtē dažādas, zinātniskajā darbā nepieciešamo kompetenču paaugstināšanas iespējas.. |
||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir izveidot zinātniskajā darbā nepieciešamo kompetenču paaugstināšanas plānu, veicot padziļinātu savu kompetenču un spēju izvērtēšanu. | ||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas. Pārzinās būtiskākās kompetences attiecībā uz pētnieciskā darba veikšanu, kā arī mūžizglītības un nodarbinātības kontekstā. - Individuālas pārrunas Zināšanas. Pārzinās globalizācijas, tehnoloģiskās konverģences, digitalizācijas, demogrāfiskās un ekoloģiskās krīzes ietekmi uz sabiedrības maiņu un jaunu kompetenču nepieciešamību mūsdienu darba tirgū un sabiedrībā. - Individuālas pārrunas Zināšanas. Izpratīs mērķa uzstādīšanas un sasniegšanas posmus, pārzinās laika plānošanas teorijas un paņēmienus, līderības principus. - Individuālas pārrunas, tests Prasmes. Spēs analizēt savas pētnieciskajam darbam nepieciešamās prasmes un kompetences, komunikatīvo kompetenci, emocionālo inteliģenci. - Plāna sastādīšana Prasmes. Ar dažādām metodēm pratīs sastādīt laika un rīcības grafiku, lai virzītos uz izvirzītajiem akadēmiskajiem un pētnieciskajiem mērķiem. - Plāna sastādīšana Prasmes. Spēs prognozēt nākotnes sabiedrības un darba tirgus nepieciešamo kompetenču izmaiņas un attīstību. - Plāna sastādīšana Kompetences. Spēs sastādīt mūsdienu laikmetam nepieciešamo kompetenču paaugstināšanas plānu. - Plāna pārrunas |
||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izpildīts tests (-i) - 50%
Kompetenču paaugstināšanas plāna izveide - 50% |
||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas priekšzināšanas | ||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||