| Kods | RA0579 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Sociālā pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Gunārs Strods | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursa ietvaros studenti veic literatūras izpēti par sociālā darba un izglītības mijsakarībām laika posmā no senajiem laikiem līdz mūsdienām. Studenti kursā analizē teorijas par indivīda un sabiedrības izglītības mērķu atbilstību, veido un prezentē savus uzskatus par sociālā darba un izglītības saskares formām. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt studentam zināšanas un izpratni par sociālās pedagoģijas jēdziena attīstību, sociālās pedagoģijas mērķi un funkcijām pasaulē un Latvijā, apgūt prasmes un kompetenci kritiski izvērtēt sociālo pakalpojumu nozares aktualitātes un attīstības tendences. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj parādīt zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni par sociālās pedagoģijas mērķu un formu mijsakarībām.
Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas sociālā darba procesā, ievērot profesionālo ētiku un izvērtēt savu profesionālo darbību.
- Semināri, praktiskās nodarbības,
grupu prezentācijas,
individuālas prezentācijas,
esejas,
eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Lekciju apmeklējums - 15%
Piedalīšanās semināros un praktiskajos darbos - 25% Savas izglītības mērķa analīze balstoties uz apskatītajām teorijām. Kursabiedru lietošanai sagatavots (Power Point vai cits elektronisks formāts) materiāls– 2 lpp.. - 20% Grupas pētījums „Ideālas audzināšanas modelis” prezentācija, 2-3 lpp elektronisks materiāls vai cits formāts - 25% Kursa pārbaudījums-uzstāšanās ar prezentāciju studentu diskusijā un atbildes uz jautājumiem. - 15% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||