| Kods | RA0276 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Biznesa komunikācija angļu valodā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Svetlana Iļjina | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursa galvenā uzmanība pievērsta efektīvas komunikācijas prasmju mācīšanai biznesa kontekstā, studenti atpazīs atšķirības starp mutvārdu un rakstiskās saziņas prasmēm, studenti uzlabos savas uzstāšanās prasmes un spēju komunicēt ar sabiedrību. Studenti savas starpkultūru kompetences varēs piemērot dažādām ar uzņēmējdarbību saistītām situācijām.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Veicināt studentu personiskās biznesa komunikācijas iemaņas, kurās is būtiskās starppersonu kontaktiem un ar uzņēmējdarbību saistītiem kontekstiem Studiju kursa uzdevumi: 1.Attīstīt komunikatīvās un diskusiju prasmes starpkultūru uzņēmējdarbības vidē 2. Uzlabot informācijas apstrādes un prezentēšanas prasmes, izmantojot dažādas elektroniskas un digitālas ierīces | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pabeidzot studiju programmu, studenti
1) labi pārzina efektīvas saziņas metodes un paņēmienus, lai attīstītu savstarpējo saziņu uzņēmējdarbības un darba vidē;
2) attīsta komunikatīvās un diskusiju prasmes starpkultūru uzņēmējdarbības vidē - Ieskaite Zināšanas 1. izprast atšķirību starp mutisku un rakstisku saziņu 2. izprast dažādu saziņas veidu pamatfunkcijas (mutiski, rakstiski, virtuāli) - Ieskaite Prasmes 3. pasniegt informāciju auditorijai 4. demonstrēt zināšanās par neverbālās saziņas veidiem - Ieskaite Kompetences 5. Atzīt efektīvas savstarpējās saziņas galvenos elementus 6. Apkopot noteiktu informācijas apjomu un prezentēt to, izmantojot dažādas elektroniskas un digitālas ierīces - Ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīvā piedalīšanās nodarbībās - 30%
Prezentācija, intervija, referāts. - 30% Ieskaite - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | B1-B2 Level of General English | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||