Kods | DSP406 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Projektu kvalitātes vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārīte Kirikova, Renāte Strazdiņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Informācijas sistēmu projektu (ISP) procesa un produkta kvalitāte ir nozīmīgi faktori. Tie ir atbilstoši jāanalizē un jāseko līdzi visa informācijas sistēmas dzīves cikla garumā. Turklāt katrai organizācijai ir ir jāplāno un jāmēra arī informācijas kvalitāte. Šiem nolūkiem iespējams izmantot dažādas metodes un pieejas, piemēram, vispārēja kvalitātes vadību, kvalitātes funkcijas attīstīšanu, dažādus kvalitātes standartus un sistēmas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir nodrošināt izpratni par vispārīgiem un ar IS ieviešanu saistītiem kvalitātes vadības pamatprincipiem, teorijām un metodēm un attīstīt prasmes, izmantot attiecīgās zināšanas reālas vides piemēros neatkarīgi no vides specifikas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot kopīgo un atšķirīgo dažādās kvalitātes metodēs un pieejās. - Individuālo darbu rezultāti, kas ļauj demonstrēt šo atšķirību. Prot izmantot dažādas kvalitātes metodes neatkarīgi no darbības/pētījuma sfēras. - Klases un patstāvīgo darbu, kuru pamatā ir reāla situācija, izpildes rezultāti, kas demonstrē attiecīgo spēju. Izprot IS projektu kvalitātes vadības procesu un dažādos tā posmos izmantojamās metodes un standartus. - Individuālo darbu rezultāti, kas ļauj demonstrēt attiecīgo izpratni. Prot izmantot un piedāvāt citiem dažādas IS projektu kvalitātes vadības metodes reālās situācijās. - Klases un patastāvīgo darbu, kuru pamatā ir reāla situācija, izpildes rezultāti, kas demonstrē attiecīgo spēju. Prot izmantot kvalitātes vadības principus maģistra darba plāna izstrādes kontekstā - Prot izveidot maģistra darba izstrādes plānu atbilstoši kvalitātes vadības principiem: eksāmena darbs. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie un grupas un patstāvīgie darbi semestra laikā (jāsasniedz vismaz 40% no maks. punktu skaita) - 50%
Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ieteicams: sistēmu analīze un informācijas sistēmu metodoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|