Kods | DSP301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | E-komercija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārīte Kirikova, Viktorija Vinogradova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
E-komercijas sistēmu definīcija un īpatnības. E-komercija un likumdošana. E-komercijas programmatūra. E-komercijas veidi un modeļi. Pircēja un pārdevēja lomas e-komercijā. Sadarbība ar klientu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Spēs izvēlēties piemērotus e-komercijas risinājumus un novērtēt to efektivitāti izvēlētajai klientu grupai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izvēlēties piemērotus risinājumus e-komercijas sistēmai un novērtēt to efektivitāti - Praktiskais darbs „e-komercijas sistēmas prasību definēšana”
Eksāmens
Spēj novērtēt e-komercijas sistēmas funkcionalitātes un satura atbilstību likumdošanas normām - Praktiskais darbs „e-komercijas sistēmas novērtēšana” Eksāmens Spēj piedāvāt e-komercijas attīstības iespējas - Eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Tīmekļa tehnoloģijas, operētājsistēmas, datoru tīkli, datu bāzes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|