Kods | DIP601 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datorizētās apmācības tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksejs Jurenoks | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 (7.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Datorizētās apmācības (DA) veidi, to klasifikācija un konceptuālie aspekti. DA sistēmu modeļi. Zināšanu, studenta un eksperta modeļi. Mācīšanās objekti, to struktūra, standartizācija un atkārtotā lietošana. Adaptācijas veidi. Datorizētās apmācības pārvaldība. Datorizētā zināšanu pārbaude, to modeļi, metodes un tehnoloģijas. E-mācīšanās un M-mācīšanās. Datorizētās apmācības organizēšana un to efektivitātes novērtēšana. Datorizētās apmācības sistēmu izstrāde.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir dot iespēju studentam analizēt un salīdzināt dažādas datorizētās apmācības tehnoloģijas, kā arī sagatavot studentus datorizētās apmācības lietošanai mācībspēku darbā. Uzdevumi: 1) aplūkot dažādas datorizētās apmācības tehnoloģijas, modeļus un metodes; 2) sagatavot studentus praktiski lietot iegūtās zināšanas izglītības iestādēs un/vai speciālistu kvalifikācijas celšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj analizēt datorizētās apmācības tehnoloģijas, noteicot tās pozitīvās īpašības un trūkumus, kā arī uzdevumus, kuru risināšanai tās piemērotas. - Nokārtots eksāmens, par kuru iegūta pozitīvā atzīme. Prot izstrādāt mācību vielu un uzdevumus datorizētās apmācības lietošanai, kā arī novērtēt to lietošanas stratēģiju. - Pozitīvs vērtējums par patstāvīgi izpildīto laboratorijas darbu. Spēj prezentēt, argumentēti izskaidrot un diskutēt par datorizētās apmācības tehnoloģijām. - Uzrakstīts, prezentēts un pozitīvi novērtēts referāts par izvēlēto tematu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Atbilstoši doktoranta 2. kursa programmas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|