Kods | DAI605 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Medicīniskās informācijas sistēmas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zigurds Markovičs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 (7.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Medicīnisko informācijas sistēmu (MIS) iedalījums.Laboratoriju pētījumu apstrādes sistēmas,pacienta datu sistēmas,līkņu apstrāde,attēlu apstrāde,funkcionālo un slodzes izmēģinājumu sistēmas, monitorings, skriningdiagnostika,dispanserizācijas automatizācija,daudzprofilu diagnostiskās sistēmas,standartizētā slimības vēsture,slimību grupas,simptomātika,apskates tehnoloģija,izmeklējuma koks.Celmlauži-Tjubingenas universitāte,Kaizera fonds, Tosiba skrininga centrs.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Datu vākšanas, pierakstīšanas, glabāšanas un apstrādes problēmas. Anketu sastādīšana un formalizācija. Dokumentācija profilakses vajadzībām, dokumentācija sistemātiskām pārbaudēm. Datorsistēma iestādes uzturēšanai un vadībai. Skrīningdiagnostikas datorsistēmas. Riska faktoru ievērtēšana datorsistēmā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Iegūta prasme datu vākšanā, formalizācijā un uzglabāšanā. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstoši tēmai, praktisko darbu pozitīvs vērtējums atbilstoši tematikai Apgūta formalizācijas noteikumu ievērošana. - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstoši tēmai, praktisko darbu pozitīvs vērtējums atbilstoši tematikai Orientējas skrīningprocesu īpatnībās - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstoši tēmai, praktisko darbu pozitīvs vērtējums atbilstoši tematikai Orientējas riska faktoru un kopējā riska novērtēšanā - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā atbilstoši tēmai, praktisko darbu pozitīvs vērtējums atbilstoši tematikai |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mākslīgais intelekts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|