| Kods | DAI533 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Bioloģisko sistēmu topoloģiskā modelēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Zigurds Markovičs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Bioloģisko sistēmu matemātiskie modeļi,topoloģisko modeļu loma, Slimību patoģenēzes matemātisko modeļu loma. Slimību patoģenēzes matemātiskie modeļi. Topoloģiskā modeļa trīs līmeņi:etioloģiskais,patoģenētiskais,simptomātiskais.Diferencējamo slimību topoloģisko modeļu sastādīšana,apvienotais modelis. Modeļa virsotņu kvantitatīvie rādītāji, modeļa loku kvantitatīvie rādītāji, kodu virsotnes.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Normāli funkcionējošas bioloģiskas sistēmas topoloģija un pataloģisku procesu topoloģija. Modelēšanas 3 līmeņi, parametru skaitliskie novērtējumi. Grafa modeļa apstrādes metodes, ceļi, attālumi, kritiskie attālumi, slimību patoģenēzes grafmodelis. Praktiskie darbi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Apguvis spēju orientēties bioloģisko sistēmu modelēšanā lauksaimniecībā un medicīnā - Pozitīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā un pozitīvs praktisko darbu rezultāts Spēj pielietot modeļu apstrādes metodes - Pozitīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā un pozitīvs praktisko darbu rezultāts Prot praktiski izveidot modeli un veikt modeļa apstrādi - Pozitīvs teorētisko zināšanu vērtējums eksāmenā un pozitīvs praktisko darbu rezultāts |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Programmējamie loģiskie kontroleri PLC un algoritmizācija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||