Kods | DAI427 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ekspertu novērtējumu sistēmas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zigurds Markovičs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Ekpertu uzdevumu tipi. Informācijas iegūšanas veidi no individuālajiemekspertiem, no kolektīva. Eksperta kolektīva veidošana, pašnovērtējums, savstarpējais novērtējums, darbs ar ekspertiem. Ekspertu vienprātības pakāpes noteikšana, ekspertu brāķēšana. Pāru salīdzināšanas metode.Pakāpeniskās salīdzināšanas metode;. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Ekspertu informācijas ieguve un apstrāde, novērtēšana, balsošanas un lemšanas uzdevumos. Studiju darbā izveidot un programmēt datorsistēmu konkrētas metodes pielietojumam, iemaņas darbam nelielā kolektīvā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj apstrādāt ekspertu informāciju ar matemātiskām metodēm vērtēšanas uzdevumos. - Pozitīvs vērtējums teorētiskā eksāmena atbilstošos jautājumos un pielietojums studiju darba izstrādē. Spēj apstrādāt ekspertu informāciju ar matemātiskām metodēm lemšanas uzdevumos. - Pozitīvs vērtējums teorētiskā eksāmena atbilstošos jautājumos un pielietojums studiju darba izstrādē. Spēj apstrādāt ekspertu informāciju ar matemātiskām metodēm balsošanas uzdevumos. - Pozitīvs vērtējums teorētiskā eksāmena atbilstošos jautājumos un pielietojums studiju darba izstrādē. Spēj izveidot un programmēt datorsistēmu konkrētas metodes pielietojumam. - Pozitīvs studiju darba vērtējums. Apgūst iemaņas darbam nelielā kolektīvā, izstrādājot studiju darbu. - Pozitīvs studiju darba vērtējums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Matemātika, statistiskie rēķini | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|