| Kods | DAI415 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Automātikas sensoru sistēmas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Zigurds Markovičs, Juris Feldbergs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Neelektrisku lielumu mērīšanas metodes. Mērpārveidotāju darbības principi. Mērķēžu struktūras. Sekundāro mērpārveidotāju klasifikācija. Ģeometrisko izmēru, spēku, momentu, spiedienu, kustības parametru, temperatūras un vielu koncentrācijas mērīšana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iemācīt izprast dažādu mērpārveidotāju darbības principus un to pielietošanas sfēras. Iemācīt izvēlēties noteiktu tehnoloģisko procesu kontroles un mērīšanas aparatūru. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja analizēt pētāmā tehnoloģiskā procesa mērāmos parametrus un izvēlēties mēraparatūru. - Aizstāvēts studiju darbs.Eksāmens. Spēja veikt noteiktu parametru mērīšanas eksperimentu un novērtēt un analizēt iegūtos rezultātus. - Laboratorijas darbu rezultātu aizstāvēšana. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Matemātika, fizika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||