Kods | DAI341 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mikroshēmtehnika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Valerijs Zagurskis, Romāns Taranovs, Ēriks Kļaviņš, Andrejs Kalniņš, Gundars Miezītis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Loģisko elementu salāgošana. Analogu-ciparu pārveidotāji. Frekvences automātiskās noskaņošanas shēma. Gadījuma signāli. Trokšņu ģenerātori. Filtri. Mērījumu pārveidotāji. Fizikālo lielumu etaloni. Precīzā mērīšana. Caurlaides joslas sašaurināšanas metodes. Spektra analizatori.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sagatavot speciālistus, kas spēj izmantot, piemeklēt un izstrādāt dažādu mikroshēmtehniku un tehnoloģiju sakņotus dažveida procesu attīstību veicinošus risinājumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj apspriest mikroshēmtehnikas pamatprincipus, priekšrocības un ierobežojumus, pārzina infrastruktūras elementus un tehnoloģiju dzīves ciklus - Veiksmīgi nokārtots eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan situācijas analīzi Izmantojot atbilstošus rīkus, spēj patstāvīgi izmantot gatavas metodes un modeļus, lai integrētu ražošanas procesos, izvēloties starp tiem piemērotākos attiecībā pret izvēlētiem mērķiem - Patstāvīgi izpildīts praktiskais darbs Spēj uzraudzīt tehnoloģijas veiktspēju izstrādāšanas procesos - Patstāvīgi izpildīts praktiskais darbs |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ievada kursi bakalauru programmā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|