Kods | DAA430 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D ģeometriskie pārveidojumi datorgrafikā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksandrs Sisojevs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
3D ģeometriskie pārveidojumi datorgrafikā iekļauj 3D objektu un scēnu zīmēšanas paņēmienus. Kursa gaitā studenti apgūs homogēno koordinātu lietošanu. Pārzinās projekciju veidu datorgrafikā, primitīvus un parametriskās formas. Studenti veidos racionālas parametriskas virsmas, tai skaitā racionālas Bezie un NURBS virsmas, apgūs apgaismošanas modelēšanu 3D telpā. Risinās vienkāršākos 2D un 3D uzdevumum, izmantojot dažādas metodes un tehniskos līdzekļus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt akadēmisko un profesionālo izglītību 3D datorgrafikā. Apgūt 3D datorgrafikas algoritmus, 3D objektu un scēnu modelēšanu, transformāciju un attēlošanu. Iegūt prasmi izmantot teorētiskās zināšanas konkrētu uzdevumu nostādnes formulēšanai un risināšanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj apspriest 3D datorgrafikas modelēšanas uz vizualizēšanas metodes un izprot to pielietošanu praksē. - Rakstisks eksāmens, kas ietver gan teorētiskus jautājumus, gan praktiska piemēra analīzi. Izmantojot atbilstošus programmēšanas rīkus, algoritmus un metodes spēj patstāvīgi izveidot datorprogrammu, kas izveido 3D objektu attēlošanu. - Patstāvīgi izpildīts mājas darbs. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | DIP101 .Datormācība (pamatkurss) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|