Kods | DAA426 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | 3D Grafika Windows vidē (pamatkurss) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksandrs Sisojevs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
DirectX ir Windows tehnoloģija, kas ietver video, animācijas un skaņas komponentus un kas palīdz uzlabot datora veiktspēju, izmantojot multivides programmas, piemēram, spēlējot spēles un skatoties filmas. DirectX diagnostikas rīks ir izveidots, lai palīdzētu novērst ar DirectX saistītās problēmas. Kursa gaitā studenti apgūs darbu ar DirectX rīkiem, iemācīsies modelēt 3D objektus, animēt tos.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt profesionalo izglītību datorgrafikā. Studentiem jāizprot DirectX pamati, jāprot veidot un animēt 3D objektu izmantojot DirectX rīkus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina datorgrafikas un DirectX teorētiskos pamatus. Prot pielietot teorētiskās zināšanas konkrētu uzdevumu nostādnes formulēšanai un risināšanai. - Rakstisks eksāmens, kas ietver sevī gan teorētiskus jautājumus, gan prakstiskos uzdevumus. Spēj modelēt 3D objektus DirectX vidē. - Patstāvīgi izpildīti laboratorijas darbi. Spēj pielikt 3D objektam materiālus un tekstūras DirectX vidē. - Patstāvīgi izpildīti laboratorijas darbi. Spēj animēt un imitēt dinamiku 3D objektam DirectX vidē. - Patstāvīgi izpildīti laboratorijas darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | DIP101 ,Datormācība ( pamatkurss ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|