Kods | DAA403 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datorgrafika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aleksandrs Sisojevs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Datorgrafika – informācijas apstrādes režīms, kas ar atbilstošu ievades un apstrādes programmu un ierīču palīdzību ļauj informāciju attēlot grafiskā veidā.Priekšmetā datorgrafika studenti apgūs ģeometriskās programmēšanas elementus. Kursa gaitā tiek izskatītas vairākas 3D virsmas, to programmēšana un vizualizēšana. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt akadēmisko izglītību datorgrafikā. Iegūt prasmi izmantot teorētiskās zināšanas konkrētu uzdevumu nostādnes formulēsanai un risināšanai. Iemācīt studentus realizēt dažādu 3D virsmu vizualizēšan izmantojot programmēšanu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina 3D datorgrafikas teorētiskos pamatus un galvenos jēdzienus (3D objektu interpretācija, dažādu veidu virsmas, vizualizēšanas paņēmieni) - Rakstisks eksāmens, kas ietver sevī gan teorētiskus jautājumus, gan prakstiskos uzdevumus. Spēj pielietot iegūtās teorētiskās zināšanas konkrēto uzdevumu risināšanai. Spēj orientēties algoritmos un analītiski izvērtēt, kādus algoritmus jāpielieto uzdevumu risināšanai. - Kontroldarbs. Spēj uzprogrammēt datorgrafikas algoritmus: 2D un 3D objekta veidošana, objektu vizualizēšana. - Patstāvīgi izpildītie laboratorijas darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | DIP101 ,Datormācība ( pamatkurss ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|