DMI463 Elektroniskā komercija

Kods DMI463
Nosaukums Elektroniskā komercija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Andrejs Romānovs, Arnis Lektauers
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Mācību kursā tiek apgūti: e-komercija un e-uzņēmējdarbība, šīs jomas jaunākās datoru tehnoloģijas un e-komercijas tehnoloģiju izmantošanas praktiskas iemaņas. Kurss koncentrējas uz e-komercijas metožu un informācijas tehnoloģiju izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi būtiski paaugstināt to efektivitāti. Laboratorijas nodarbībās, balstoties uz tīmekļa vietnes piemēru, tiek nodrošināta iespēja gūt praktiskas iemaņas elektroniskās komercijas sistēmu izstrādē..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Elektroniskais bizness un elektroniskais mārketings 2 2 0 0
Elektroniskās komercijas automatizētās sistēmas un e-komercijas rīki 2 2 0 0
Interaktīvās e-komercijas informācijas sistēmas 2 2 0 0
E-komercijas tīmekļa vietnes izstrādes tehnoloģijas 4 4 0 0
E-komercijas drošības nodrošināšana 2 2 0 0
Elektroniskās komercijas efektivitātes novērtēšana 2 2 0 0
Digitālais mārketings e-komercijā 2 2 0 0
1. pētnieciskais darbs “Mūsdienu tīmekļa tehnoloģijas un biznesa e-risinājumi” 6 12 0 0
2. pētnieciskais darbs “E-komercijas tīmekļa vietnes izstrāde izvēlētās biznesa funkcijas atbalstam” 10 20 0 0
Kopā: 32 48 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sniegt padziļinātas zināšanas par jaunākajiem sasniegumiem un informācijas tehnoloģijām elektroniskajā komercijā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt prasmi veidot, izvēlēties, novērtēt un izmantot dažādas idejas e-komercijas jomā. 2. Sniegt zināšanas un praktiskas iemaņas dažādu informācijas tehnoloģiju izmantošanai e-komercijā. 3. Veicināt studenta spējas un kompetences izvēlēties e-komercijas risinājumus uzņēmējdarbībai un novērtēt to efektivitāti, kā arī projektēt, izstrādāt un testēt e-komercijas sistēmas.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj definēt, interpretēt un lietot profesionālu terminoloģiju elektroniskās komercijas jomā. - Diskusijas laikā, balstoties uz 1. pētnieciskajā darbā iegūtajām zināšanām, ir parādītas spējas, izmantojot profesionālu terminoloģiju, konstruktīvi diskutēt par risināmo problēmu.
Spēj analizēt problēmsituācijas un patstāvīgi izdarīt secinājumus par e-komercijas risinājumu izmantošanas iespējām un ierobežojumiem uzņēmējdarbībā. - Pētniecisko darbu izpildes laikā ir parādītas spējas identificēt uzdotā uzdevuma iespējamos risinājumus, ierobežojumus un piedāvāt alternatīvu risinājumu variantus.
Spēj izstrādāt e-komercijas risinājuma projektu un realizēt tīmekļa vietnes prototipu - 2. pētnieciskā darba izpildes laikā ir parādītas spējas izpildīt uzdotos darba uzdevumus, sekojot laboratorijas darbu izpildes norādēm.
Spēj izskaidrot un pamatot informācijas tehnoloģijas pielietojuma būtību, iespējas un nozīmi e-komercijas nozarē. - Kontroldarba laikā ir demonstrēta spēja atpazīt formulēto tematisko jautājumu būtību, kā arī lakoniski sniegt argumentētu uzdoto tematu skaidrojumu.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
1. pētnieciskais darbs / diskusija - 30%
2. pētnieciskais darbs - 40%
Kontroldarbs - 30%
 
Priekšzināšanas Pamatzināšanas informācijas tehnoloģijās un e-komercijā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 0.0 1.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]