Kods | DMI463 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Elektroniskā komercija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Andrejs Romānovs, Arnis Lektauers | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mācību kursā tiek apgūti: e-komercija un e-uzņēmējdarbība, šīs jomas jaunākās datoru tehnoloģijas un e-komercijas tehnoloģiju izmantošanas praktiskas iemaņas. Kurss koncentrējas uz e-komercijas metožu un informācijas tehnoloģiju izmantošanu uzņēmējdarbībā ar mērķi būtiski paaugstināt to efektivitāti. Laboratorijas nodarbībās, balstoties uz tīmekļa vietnes piemēru, tiek nodrošināta iespēja gūt praktiskas iemaņas elektroniskās komercijas sistēmu izstrādē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt padziļinātas zināšanas par jaunākajiem sasniegumiem un informācijas tehnoloģijām elektroniskajā komercijā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt prasmi veidot, izvēlēties, novērtēt un izmantot dažādas idejas e-komercijas jomā. 2. Sniegt zināšanas un praktiskas iemaņas dažādu informācijas tehnoloģiju izmantošanai e-komercijā. 3. Veicināt studenta spējas un kompetences izvēlēties e-komercijas risinājumus uzņēmējdarbībai un novērtēt to efektivitāti, kā arī projektēt, izstrādāt un testēt e-komercijas sistēmas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj definēt, interpretēt un lietot profesionālu terminoloģiju elektroniskās komercijas jomā. - Diskusijas laikā, balstoties uz 1. pētnieciskajā darbā iegūtajām zināšanām, ir parādītas spējas, izmantojot profesionālu terminoloģiju, konstruktīvi diskutēt par risināmo problēmu. Spēj analizēt problēmsituācijas un patstāvīgi izdarīt secinājumus par e-komercijas risinājumu izmantošanas iespējām un ierobežojumiem uzņēmējdarbībā. - Pētniecisko darbu izpildes laikā ir parādītas spējas identificēt uzdotā uzdevuma iespējamos risinājumus, ierobežojumus un piedāvāt alternatīvu risinājumu variantus. Spēj izstrādāt e-komercijas risinājuma projektu un realizēt tīmekļa vietnes prototipu - 2. pētnieciskā darba izpildes laikā ir parādītas spējas izpildīt uzdotos darba uzdevumus, sekojot laboratorijas darbu izpildes norādēm. Spēj izskaidrot un pamatot informācijas tehnoloģijas pielietojuma būtību, iespējas un nozīmi e-komercijas nozarē. - Kontroldarba laikā ir demonstrēta spēja atpazīt formulēto tematisko jautājumu būtību, kā arī lakoniski sniegt argumentētu uzdoto tematu skaidrojumu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. pētnieciskais darbs / diskusija - 30%
2. pētnieciskais darbs - 40% Kontroldarbs - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas informācijas tehnoloģijās un e-komercijā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|