DMI377 Vadīšanas modelēšanas spēles

Kods DMI377
Nosaukums Vadīšanas modelēšanas spēles
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Datorika
Struktūrvienība Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Mācībspēks Jeļena Pečerska, Jurijs Merkurjevs, Gaļina Merkurjeva, Jana Bikovska
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Studiju priekšmeta ietvaros tiek apskatītas vadīšanas modelēšanas spēles, kurās tiek izmantota imitācijas modelēšana, lai nodrošinātu virtuālu biznesa vidi lēmumu pieņemšanas iemaņu attīstīšanai tādā jomā kā informācijas sistēmu pielietošana uzņēmuma vadīšanas problēmu atpazīšanai un risināšanai. Tiek aplūkoti vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principi un tehnoloģijas. Nodarbību laikā studenti izpilda uzdevumus nelielās grupās (3 – 4 cilvēki). Kā piemēru var minēt ILMG (International Logistics Management Game) spēli, kura nodrošina uzņēmuma vadības informācijas sistēmas modelēšanu loģistikas uzņēmumam. .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads vadīšanas modelēšanas spēlēs 2 1 0 0
Vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principi un tehnoloģijas 6 9 0 0
Imitācijas modelēšanas metožu izmantošana vadīšanas modelēšanas spēlēs 8 10 0 0
Vadīšanas informācijas sistēmu darbības analīze, pielietojot vadīšanas modelēšanas spēles 8 10 0 0
Vadīšanas informācijas sistēmu izmantošanas principi vadības problēmu identificēšanai dažādās uzņēmuma darbības jomās 8 10 0 0
Konsultācijas 8 0 0 0
Kopā: 40 40 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju priekšmeta mērķis ir sniegt zināšanas par imitācijas modelēšanas metožu izmantošanu vadīšanas modelēšanas spēlēs biznesa virtuālās vides izveidošanai. Pēc studiju priekšmeta apgūšanas studentam: jāpārzina vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principi un tehnoloģijas, jāspēj pielietot vadīšanas modelēšanas spēles vadīšanas informāciju sistēmu darbības analīzei, jāpārzina vadīšanas informācijas sistēmu izmantošanas principi vadības problēmu identificēšanai dažādās uzņēmuma funkcionālās jomās.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pārzina vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principus un tehnoloģijas. Spēj interpretēt un lietot imitācijas modelēšanas metodes vadīšanas modelēšanas spēlēs. - Sekmīgi nokārtots kontroldarbs.
Spēj analizēt vadīšanas informācijas sistēmu darbību, lietojot vadīšanas modelēšanas spēles. - Sekmīgi izstrādāti praktiskie uzdevumi ILMG vadīšanas modelēšanas spēlē.
Pārzina vadīšanas informācijas sistēmu izmantošanas principus uzņēmuma vadības problēmu identificēšanai un analīzei. - Sekmīgi prezentēti un aizstāvēti praktisko uzdevumu rezultāti.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Kontroldarbs - 10%
Praktiskie uzdevumi - 40%
Individuālais pētījums - 20%
Ieskaite - 30%
 
Priekšzināšanas Pamata datorzināšanas
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 0.0 2.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]