Kods | DMI377 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadīšanas modelēšanas spēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Jeļena Pečerska, Jurijs Merkurjevs, Gaļina Merkurjeva, Jana Bikovska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmeta ietvaros tiek apskatītas vadīšanas modelēšanas spēles, kurās tiek izmantota imitācijas modelēšana, lai nodrošinātu virtuālu biznesa vidi lēmumu pieņemšanas iemaņu attīstīšanai tādā jomā kā informācijas sistēmu pielietošana uzņēmuma vadīšanas problēmu atpazīšanai un risināšanai. Tiek aplūkoti vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principi un tehnoloģijas. Nodarbību laikā studenti izpilda uzdevumus nelielās grupās (3 – 4 cilvēki). Kā piemēru var minēt ILMG (International Logistics Management Game) spēli, kura nodrošina uzņēmuma vadības informācijas sistēmas modelēšanu loģistikas uzņēmumam. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir sniegt zināšanas par imitācijas modelēšanas metožu izmantošanu vadīšanas modelēšanas spēlēs biznesa virtuālās vides izveidošanai. Pēc studiju priekšmeta apgūšanas studentam: jāpārzina vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principi un tehnoloģijas, jāspēj pielietot vadīšanas modelēšanas spēles vadīšanas informāciju sistēmu darbības analīzei, jāpārzina vadīšanas informācijas sistēmu izmantošanas principi vadības problēmu identificēšanai dažādās uzņēmuma funkcionālās jomās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina vadīšanas modelēšanas spēļu izstrādes principus un tehnoloģijas. Spēj interpretēt un lietot imitācijas modelēšanas metodes vadīšanas modelēšanas spēlēs. - Sekmīgi nokārtots kontroldarbs. Spēj analizēt vadīšanas informācijas sistēmu darbību, lietojot vadīšanas modelēšanas spēles. - Sekmīgi izstrādāti praktiskie uzdevumi ILMG vadīšanas modelēšanas spēlē. Pārzina vadīšanas informācijas sistēmu izmantošanas principus uzņēmuma vadības problēmu identificēšanai un analīzei. - Sekmīgi prezentēti un aizstāvēti praktisko uzdevumu rezultāti. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Kontroldarbs - 10%
Praktiskie uzdevumi - 40% Individuālais pētījums - 20% Ieskaite - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamata datorzināšanas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|