| Kods | EEA195 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Vadības psiholoģija (tīklu meistaru uzdevumi) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Laila Zemīte, Sigita Baumane, Osvalds Makreckis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija | 
					
				Elektroapgādes tīklu meistaru darbā nepieciešamie psiholoģijas pamati, saskarsmes psiholoģija u.c. Praktiskie piemēri no Latvenergo energosistēmas darba.. | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs | 
				
  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Mērķis un uzdevumi, izteikti  kompetencēs un prasmēs  | 
			Mācību priekšmeta mērķis ir iepazīstināt studentus ar vadības psiholoģijas teoriju, veicināt izpratni par vadības psiholoģijas procesiem un veicināt studentu saskarsmes spēju attīstību. Mācību priekšmeta uzdevumi: - iepazīstināt studentus ar vadības psiholoģijas vadošajām teorijām; - radīt izpratni par vadības procesiem – vadītājs, vadītāja funkcijas, vara, autoritāte, vadības stili, motivācija, organizāciju mikroklimats, konflikti, pārmaiņu vadība; - veicināt studentu saskarsmju spēju attīstību. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Sasniedzamie studiju  rezultāti un to vērtēšana  | 
			
				
					
						Spēj novērtēt vadības procesu norisi, saskarsmes spēju attīstību - Patstāvīgie darbi, grupu darbi, situāciju analīze, diskusijas. Spēj novērtēt veiksmīgu vadītāju un neveiksmīgu vadītāju - Diskusija Spēj veikt darbinieku motivāciju Latvijas uzņēmumos - Diskusija Spēj orientēties vadības psiholoģijas vadošajās teorijās - Patstāvīgie darbi Spēj izprast vadības procesu - Patstāvīgie darbi Spēj novērtēt saskarsmju spēju - Patstāvīgie darbi  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Elektroiekārtu un elektrotehnikas kurss | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums | 
				
  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||