Kods | EEA195 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadības psiholoģija (tīklu meistaru uzdevumi) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Laila Zemīte, Sigita Baumane, Osvalds Makreckis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Elektroapgādes tīklu meistaru darbā nepieciešamie psiholoģijas pamati, saskarsmes psiholoģija u.c. Praktiskie piemēri no Latvenergo energosistēmas darba.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mācību priekšmeta mērķis ir iepazīstināt studentus ar vadības psiholoģijas teoriju, veicināt izpratni par vadības psiholoģijas procesiem un veicināt studentu saskarsmes spēju attīstību. Mācību priekšmeta uzdevumi: - iepazīstināt studentus ar vadības psiholoģijas vadošajām teorijām; - radīt izpratni par vadības procesiem – vadītājs, vadītāja funkcijas, vara, autoritāte, vadības stili, motivācija, organizāciju mikroklimats, konflikti, pārmaiņu vadība; - veicināt studentu saskarsmju spēju attīstību. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj novērtēt vadības procesu norisi, saskarsmes spēju attīstību - Patstāvīgie darbi, grupu darbi, situāciju analīze, diskusijas. Spēj novērtēt veiksmīgu vadītāju un neveiksmīgu vadītāju - Diskusija Spēj veikt darbinieku motivāciju Latvijas uzņēmumos - Diskusija Spēj orientēties vadības psiholoģijas vadošajās teorijās - Patstāvīgie darbi Spēj izprast vadības procesu - Patstāvīgie darbi Spēj novērtēt saskarsmju spēju - Patstāvīgie darbi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Elektroiekārtu un elektrotehnikas kurss | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|