Kods | EAS603 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vides vērtējums | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vides inženierzinātnes un pārvaldība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Marika Rošā, Andra Blumberga | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 (13.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šis kurss apskata jautājumus, kas ietver vides aizsardzības problēmas, pārvaldības sistēmas, tehnoloģijas, tīrāko ražošanu un ekodizainu. Tiek apskatīti dažādi vides vērtējuma instrumenti un metodes: ietekmes uz vidi vērtējums (IVN), ekosistēmu analīzes metode un ekoloģiskās ietekmes vērtējums, vides veselības ietekmes vērtējums, vides riska vērtējums, kā arī vides indikatori: attīstība, pārvaldība, nepieciešamība un lietojums.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir dot studentiem ieskatu vides vērtēšanas dažādos veidos, iepazīstināt ar tiem un sniegt iemaņas dažādu vides vērtējuma instrumentu pielietošanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Students apgūst dažādus vides vērtējuma instrumentus un metodes. - Pārbaudes veids: Mājas darbi, eksāmens, kursa darbs.
Kritēriji: Students spēj identificēt vides vērtējuma instrumentus un metodes. Students spēj izmantot dažādus instrumentus un metodes vides vērtēšanā. - Pārbaude: Mājas darbi, lab./prakt.darbi, eksāmens, kursa darbs. Kritēriji: Students spēj veikt vides vērtējumu pielietojot dažādus instrumentus. Spēj izstrādāt vides indikatorus. - Pārbaude: Mājas darbi, lab./prakt.darbi, eksāmens, kursa darbs. Kritēriji: students spēj veikt vides vērtējumu izmantojot vides indikatorus. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas par ietekmes uz vidi vērtējuma veikšanu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|