| Kods | EES476 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Elektriskie tīkli un sistēmas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Enerģētika un elektrotehnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Svetlana Guseva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija | 
					
				Elektrisko tīklu un sistēmu projektēšanas tehniski-ekonomiskie aspekti un projektēšanas elementi. Elektrisko sistēmu darba režīmi un sprieguma regulēšanas paņēmieni. Jaudas un elektroenerģijas zudumu samazināšanas pasākumi. Pieļaujamo un optimālo stacionāro režīmu aprēķina metodes.. | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs | 
				
  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Mērķis un uzdevumi, izteikti  kompetencēs un prasmēs  | 
			Padziļināt zināšanas un praktiskās iemaiņas elektrisko tīklu projektēšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
				
					Sasniedzamie studiju  rezultāti un to vērtēšana  | 
			
				
					
						Saprot un spēt atrisināt elektrisko tīklu projektēšanas uzdevumus, prot izpildīt risinājumu ekonomisko novērtēšanu. - Kursa darba izstrāde, noformēšana un aizstāvēšana. Prot izvēlēt vadu un kabeļu šķērsgriezuma laukumus, aprēķinat tiklu darba režīmus praktiskos uzdevumos. - Patstavīgais darbs. Eksāmena teorētiskie un praktiskie jautājumi.  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | EES330 Elektriskās sistēmas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums | 
				
  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||