Kods | PBM456 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Līdera prasmes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Claudio Andres Rivera | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss paredz apgūt teorētiskos un praktiskos vadītāja - līdera darbības principus. Veiksme augošā, konkurētspējīgā biznesā prasa augstu sadarbības līmeni un smagu darbu, koncentrētu uz pragmatisku risinājumu došanu. Tieši šādu pieeju klienti vērtē visaugstāk. Prasmīga vadīšana un līdera prasmju izmantošana šajā vidē prasa spēju apvienot elastīgus personāla vadīšanas elementus ar noteiktu biznesa rīcību, lai nodrošinātu ienesīgu biznesu visiem ar šo biznesu saistītajiem. . Kursa mērķis ir . (1) Pilnveidot vadītāja - līdera praktiskās zināšanas, kas balstītas uz vadīšanas principiem.. (2) Nostiprināt personīgās vadīšanas iemaņas. . (3) Analizēt un praktiski pielietot cilvēku savstarpējās saskarsmes iemaņas, lai cilvēki individuāli un kolektīvi uzņemtos atbildību radīt un uzlabot apstākļus, kuros viņi atrodas. Uzmanība tiks vērsta uz saskarsmes, motivēšanas, pārliecināšanas un komandas dinamikas vadīšanas prasmi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šis kurss ir paredzēts iespējai studēt teorētiskās un prakstiskās līdera prasmes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj apspriest vadošās pārmaiņas un organizatoriskās pārmaiņas - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Spēj izmantot pārmaiņu vadības prasmes - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Spēj analizēt un praksē izmantot starppersonu un stratēģisko prasmju vadītājus, lai panāktu, ka cilvēki individuāli un kolektīvi uzņemas tiešu atbildību par savu apstākļu radīšanu un uzlabošanu - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie darbi - 65%
Refleksijas eseja - 20% Personīgs līderības attīstības plāns - 15% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Baklaura izglītība un priekšzināšanas Vadīšanas un organizāciju psiholoģijā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|