PBM450 Stratēģiskais mārketings

Kods PBM450
Nosaukums Stratēģiskais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte, Juris Ulmanis
Kredītpunkti 3.0 (4.5 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Kursā tiek apgūtas teorētiskās un praktiskās koncepcijas stratēģiskajos vadīšanas lēmumos tirgzinības jomā un apskata pieejas šo lēmumu pieņemšanā. Apskatītās tēmas: mārketinga stratēģija, mārketings uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā, mārketings un uzņēmuma stratēģija..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Kultūru dinamika 12 12 0 0
Starptautiskā mārketinga stratēģija 12 12 0 0
Starptautiskā izplatišana 12 12 0 0
Starptautiskās mārketinga komunikācijas 12 12 0 0
Sociālais mārketings, Korporatīvā atbildība. Globālā reklāma 12 12 0 0
Kopā: 60 60 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Iepazīstināt ar teorētiskās un praktiskās pieejas galvenajiem jēdzieniem stratēģiskā mārketinga vadībā
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot mārketinga vadības stratēģijas koncepcijas - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Izprot kultūras ietekmi uz visiem starptautiskajiem (stratēģiskajiem) mārketinga lēmumiem - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Spēj analizēt starptautisko vidi - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Spēj attīstīt stratēģijas un mārketinga programmas, kas dod stingru ilgtermiņa konkurences priekšrocību - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Integrētas reklāmas kampaņas izveide - 40%
Reklāmas plānošanas dokumentu izstrāde - 50%
Dalība lekcijās - 10%
 
Priekšzināšanas Baklaura izglītība un priekšzināšanas Finanšu vadīšanā un Mārketinga vadīšanā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 4.5 2.0 1.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]