Kods | PBM450 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Stratēģiskais mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Eglīte, Juris Ulmanis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursā tiek apgūtas teorētiskās un praktiskās koncepcijas stratēģiskajos vadīšanas lēmumos tirgzinības jomā un apskata pieejas šo lēmumu pieņemšanā. Apskatītās tēmas: mārketinga stratēģija, mārketings uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā, mārketings un uzņēmuma stratēģija.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīstināt ar teorētiskās un praktiskās pieejas galvenajiem jēdzieniem stratēģiskā mārketinga vadībā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot mārketinga vadības stratēģijas koncepcijas - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Izprot kultūras ietekmi uz visiem starptautiskajiem (stratēģiskajiem) mārketinga lēmumiem - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Spēj analizēt starptautisko vidi - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Spēj attīstīt stratēģijas un mārketinga programmas, kas dod stingru ilgtermiņa konkurences priekšrocību - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Integrētas reklāmas kampaņas izveide - 40%
Reklāmas plānošanas dokumentu izstrāde - 50% Dalība lekcijās - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Baklaura izglītība un priekšzināšanas Finanšu vadīšanā un Mārketinga vadīšanā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|