PBM439 Mārketinga vadīšana

Kods PBM439
Nosaukums Mārketinga vadīšana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte
Kredītpunkti 3.0 (4.5 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Kursā tiek apgūtas likumsakarības vadīšanas lēmumu pieņemšanā tirgzinības jomā, un dažādas pieejas šo lēmumu pieņemšanā. Apskatītās tēmas: tirgus tipi; pircēju uzvedība, produkts/prece; Integrētā mārketinga komunikācija; cenu noteikšana; piegādes lēmumi un stratēģijas..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads, struktūra un kursa nosacījumi 7 7 0 0
Mārketings 21.gadsimtā? Tirgus informācija, tirgus izpētes metodes 7 7 0 0
Savienojoties ar pircēju 7 7 0 0
Mārketinga stratēģiju un plānu attīstība. Konkurētspējīga vide 7 7 0 0
Tirgus segmentācija, mērķauditorija un zīmola pozicionēšana 7 7 0 0
Produkta pieejamības attīstība 7 7 0 0
Cenošanas stratēģijas izveide 6 6 0 0
Integrētā mārketinga komunikācija 6 6 0 0
Netradicionālās mārketinga metodes 6 6 0 0
Kopā: 60 60 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir attīstīt studentu spēju analizēt situāciju, izstrādāt un īstenot mārketinga vadības stratēģijas sarežģītās vidēs, piemērojot dažādus jēdzienus, teorijas, faktus, analītiskās procedūras, metodes un modeļus
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj "savienoties" ar klientu, viņa vērtībām un vajadzībām. Spēj veikt lojalitātes, patērētāja un tirgus analīzi - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Spēj attīstīt mārketinga stratēģiju un plānu - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Izprot tirgus segmentāciju, mērķauditoriju un uz pozicionēšanu - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Izprot integrēto mārketinga komunikāciju - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Gadījumu analīzes - 24%
Grupu gadījumu analīze - 10%
Mārketinga audita ziņojums - 24%
Mārketinga audita prezentācija - 10%
Eksāmens - 24%
Dalība lekcijās - 8%
 
Priekšzināšanas Baklaura izglītība
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas nedēļā Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 4.5 2.0 1.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]