| Kods | PBM435 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Personāla organizēšana un vadīšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Gregory Scott Mathers, Inese Eglīte, Daiga Ērgle, Ingrīda Blūma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek apgūtas dažādas personāla vadības sistēmas. Apgūstamo jautājumu skaitā ir darba analīze un darba pienākumu aprakstu veidošana, jaunu darbinieku meklēšana, atlase un apmācība; darbinieku padarītā novērtēšana un personāla savstarpējo attiecību veidošana. Atalgojuma noteikšana, darba likumdošana un arodbiedrību jautājumi tiek apskatīti kursa nobeigumā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šis kurss mācīs domāt stratēģiski un sistemātiski par galvenajām darbībām un funkcijām mūsdienu personāla vadībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast organizācijas darbinieku stratēģisko vadības perspektīvu - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Pārzina galvenos konceptus, kas attiecas uz personālu, darba izpildes vadību un kompensācijām - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Spēj attīstīt iemaņas, kas attiecas uz personālvadības analīzi - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Mājasdarbi - 5%
Dalība lekcijās - 25% Gadījumu analīzes - 15% Individuālās mācīšanās dienasgrāmata - 20% Individuālais projekts - 35% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Baklaura izglītība un priekšzināšanas Vadīšanas un organizāciju psiholoģijā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||