Kods | VIV201 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vācu valodā runājošo valstu mācība (otrā svešvaloda) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Larisa Iļinska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa mērķis ir praktiskas informācijas iegūšana par vācu valodā runājošo valstu ģeogrāfiju, kultūru, politisko un ekonomisko valsts uzbūvi un valodas prasmju integrēta pielietošana lasīšanā, audiēšanā, rakstīšanā un sarunā.Kursa saturā ietilpst VFR, Austrijas un Šveices ģeogrāfija, vēsture, kultūra, tradīcijas, svētki, valstu politiskā un ekonomiskā situācija, praktiskā informācija par sadzīves jautājumiem. Studenti veic mutveida un rakstveida uzdevumus, atbild uz dažāda veida jautājumiem, apspriež mūsdienu situācijas un problēmas VFR, Eiropā un Latvijā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir padziļināt studentu vidējā mācību iestādē iegūtās zināšanas par VFR, Austrijas un Šveices ģeogrāfiju, vēsturi, dabas bagātībām, ekonomiku, iedzīvotājiem, kultūru. Studiju priekšmeta uzdevumi: 1) attīstīt studenta faktiskās, sociālās un kultūras zināšanas uz esošo zināšanu bāzes; 2) attīstīt studenta starpkultūru apzināšanos; 3) pilnveidot studentu spēju skatīties uz procesiem kompleksi, kontekstā ar tādām pašām parādībām pasaulē; 4) attīstīt studentu prasmi mutiski un rakstiski sniegt kursā apgūtās zināšanas par vācu valodā runājošām valstīm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast un salīdzināt VFR, Austrijas, Šveices un Latvijas kultūratšķirības un aktuālās problēmas vēsturiskā, ģeogrāfiskā, sociālā, ekoloģiskā u.c. dzīves jomās. - Patstāvīgais darbs, eksāmens. Spēj diskutēt un izskaidrot attiecīgo vācu valodā runājošo valstu dažādas mūsdienu dzīves attiecības kontekstā ar tādām pašām parādībām Latvijā un pasaulē. - Pārbaudes darbi, eksāmens. Spēj atlasīt nepieciešamo informāciju, sagatavot īsu referātu, apkopot un prezentēt kursa ietvaros iegūtās zināšanas un prasmes saskaņā ar noteiktajiem tematiem. - Patstāvīgais darbs, referāts, prezentācija, eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstavīgais darbs - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Referāts - 20% Presentations - 10% Eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vidējā mācību iestādē iegūtās zināšanas par VFR, Austrijas Republikas un Šveices Konfederācijas ģeogrāfiju, vēsturi, ekonomiku un kultūru. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|