Kods | VIV194 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vācu valodas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilze Siliņa, Lāsma Gaitniece | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Vācu valodas kurss paredzēts sarunvalodas, lasīšanas, klausīšanās. un rakstīšanas pamatprasmju apgūšanai.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kurss uzsver valodas aktīvu lietošanu komunikācijā un palīdz attīstīt sekojošas prasmes: 1) valodas prasmes, kuras var pielietot dažādās situācijas un sfērās neiedziļinoties specifiskās detaļas atsevišķās tēmās; 2) rakstu valodas iemaņu attīstīšana, kas ietver dokumentu un vēstuļu noformēšanu; 3) spējas loģiski un tekoši izteikt domas gan rakstiski, gan mutiski; 4) vācu valodas gramatikas pamatu apgūšana, lai spētu lasīt, rakstīt un orientēties sarunā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lasīt un identificēt izlasītās informācijas saturu monologos, dialogos un vieglas grūtības pakāpes vispārīgas tematikas tekstos. - Pārbaudes darbi, eksāmens Spēj saprast uztvertās informācijas būtību un saturu par aktuāliem ikdienas tematiem autentiskos audio/video monologos, dialogos. - Pārbaudes darbi, eksāmens Spēj brīvi un spontāni sazināties, uzņemties iniciatīvu dialogos, pārrunās, īsās diskusijās, kā arī interpretēt īsu tekstu saturu par aktuāliem ikdienas tematiem. - Prezentācijas, eksāmens Spēj modelēt īsu, detalizētu monologu, dialogu, loģiski izpaust savu viedokli frāzēs, idiomās. - Prezentācijas, eksāmens Spēj uzrakstīt īsu vēstuli, apsveikumu, korekti lietojot nepieciešamo leksiku, gramatiskās konstrukcijas un interpunkciju. - Rakstu darbu portfelis |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 5%
Pārbaudes darbi - 15% Prezentācijas - 15% Rakstu darbu portfelis - 15% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | bez priekšzināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|