Kods | HVD261 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Angļu valodas pamati | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Irina Liokumoviča | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss ir paredzēts angļu valodas, kā otras svešvalodas, prasmju attīstīšanai un integrēšanai.. Angļu valodas ievadkurss: 1) sarunvalodas pamatzināšanu attīstīšana (spēja aprakstīt pieredzēto, notikumus, centienus, īsi pamatot un paskaidrot savus uzskatus un plānus); 2) īsu dialogu un monologrunu audiēšanas prasmju attīstīšana; 3) rakstīšanas pamatrasmju apgūšana (spēja izveidot vienkāršu, saistītu tekstu par profesionāļi tuviem vai personīgi interesējošiem tematiem); 4) specializējošas leksikas un lietišķu sarunu prasmju attīstīšana.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta uzdevumi: Kurss uzsver valodas aktīvu pielietošanu komunikācijā un palīdz attīstīt sekojošas prasmes: 1) valodas prasmes, kuras var pielietot dažādās situācijas un sfērās neiedziļinoties specifiskās detaļas atsevišķās tēmās; 2) rakstu valodas iemaņu attīstīšana, kas ietver dokumentu un vēstuļu noformēšanu; 3) spējas loģiski un tekoši izteikt domas gan rakstiski, gan mutiski; 4) Angļu valodas gramatikas pamatu apgūšana, lai spētu lasīt, rakstīt un orientēties sarunā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj lasīt un identificēt izlasītās informācijas saturu monologos, dialogos un vieglas un vidēji grūtas pakāpes vispārīgas tematikas tekstos. - Pārbaudes veids: mājas darbi, kontroldarbi, testi, ieskaite(1500 ie.z. teksts ar 10 problēmorientētiem uzdevumiem, 20 min.). Spēj saprast uztvertās informācijas būtību un saturu par aktuāliem ikdienas tematiem autentiskos audio/video monologos, dialogos. - Pārbaudes veids: testi, intervijas, ieskaite (2 min. garš audioieraksts, 8-10 uzd., 10 min.). Spēj brīvi un spontāni sazināties, uzņemties iniciatīvu dialogos, pārrunās, īsās diskusijās, kā arī interpretēt īsu tekstu saturu par aktuāliem ikdienas tematiem. - Pārbaudes veids: mājas darbi, kontroldarbi, testi, ieskaite (5-8 sarunu temati). Spēj modelēt īsu, detalizētu monologu, dialogu, loģiski izpaust savu viedokli frāzēs, idiomās. - Pārbaudes veids: testi, ieslaite (30 teikumi ar pareizā varianta izvēli). Vērtēšana: kontroldarbi, testi - iesk./neiesk. Spēj uzrakstīt īsu vēstuli, apsveikumu, korekti lietojot nepieciešamo leksiku, gramatiskās konstrukcijas un interpunkciju. - Pārbaudes veids: mājas darbi, ieskaite (īsa vēstule 50-80 vārdi). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Apmeklējums, darbs nodarbībās - 10%
Pārbaudes darbi - 20% Prezentācijas - 20% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | bez priekšzināšanām | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|