| Kods | RA0822 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | 7.modulis: Eiropas robežu drošības globālais konteksts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Iekšējā drošība un muita | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne, Juris Madžuls | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Moduļa materiāls ir balstīts uz iepriekšējos moduļos (jo īpaši stratēģijas, plānošanas un novērtēšanas robežapsardzībā, pamattiesības un ētika Eiropas robežu drošības pārvaldībā, pārvaldībā un praksē robežu drošības jomā) un veido pamatu turpmākajiem moduļiem (jo īpaši moduļiem par stratēģisko risku un draudu pārvaldību Eiropas robežu drošībai un sadarbībai stratēģiskajā robežu drošības pārvaldībā), lai nodrošinātu savietojamību un pastiprināt zināšanas par programmu. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šī moduļa mērķis ir sniegt studentam akadēmiskas un teorētiskas zināšanas par mūsdienu globālajām politiskajām un sociālekonomiskajām tendencēm, kas saistītas ar robežu drošību, lai pieņemtu atbilstošus stratēģiskos risinājumus | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Kritiski izvērtēt drošības teorijas un tiesisko regulējumu, kas ietekmē robežu drošību. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 2. Selektīvi identificēt informācijas avotus par faktoriem, kas var ietekmēt nākotnes migrācijas tendences. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 3. Kritiski izvērtēt globālās, politiskās un sociālekonomiskās tendences un to īstermiņa un ilgtermiņa ietekmi uz globālo un Eiropas robežu drošību. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 4. Kritiski izvērtēt kaimiņvalstu un to reģionālās dinamikas ietekmi uz ES ārējām robežām. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 5. Interpretēt un efektīvi informēt par globālajām, transnacionālajām un Eiropas drošības problēmām un dinamiku, tostarp organizēto noziedzību un terorismu, un atzīt ietekmi uz ES robežu drošību un valstu stratēģiskajiem plāniem. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 6. Kritiski izvērtēt globālās, sociāli politiskās un kultūras tendences, kas ietekmē Eiropas sadarbības iespējas. 7. Novērtēt starptautisko pamattiesību standartu - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 7. Novērtēt starptautisko pamattiesību standartu pārkāpumu ietekmi uz Eiropas robežu drošību. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). 8. Demonstrēt efektīvas komunikācijas prasmes un paņēmienus, lai izskaidrotu globālā konteksta ietekmi uz Eiropas robežu drošību. - Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā; rakstisks analītisks ziņojums (65%). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Prezentācija (25%) (piemēram, mutiski argumenti, debates) un atgriezeniskā saite (10%) par citu grupu darbu, kas sniegta mutiski un iesniegta atgriezeniskās saites formā. - 35%
Rakstisks strukturēts analītisks ziņojums (4000 vārdi). - 65% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Pamattiesības un ētika Eiropas robežu drošības pārvaldībā; ES robežu politika un stratēģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||