| Kods | RA0821 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | 6.modulis: Pārvaldības prakses izpēte robežu drošībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Iekšējā drošība un muita | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne, Juris Madžuls | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Šajā modulī uzsvars tiek likts uz kvantitatīvām pieejām pētniecībā. Studenti tiks iepazīstināti ar atbilstošām kvantitatīvajām pētījuma metodēm un to īpašībām (validācija, ticamība, vispārinājums...), kas attiecas uz šāda pētījuma veikšanu, kas noved pie pētījuma ziņojuma (piemēram, vienkāršas anketas sastādīšana un izvietošana, iegūto datu izvērtēšana un interpretācija). . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šī moduļa mērķis ir sagatavot studentus veikt pārskatu un pētījumu par reālu situāciju vai (vadības) jautājumu savā organizācijā, kas beidzas ar pētījuma ziņojuma iesniegšanu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pielietot fundamentālo pētījumu procesus ar uzsvaru uz kvantitatīvajām izmeklēšanas metodēm un atšķirt no dažādiem potenciālajiem instrumentiem. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu).
Formatīvs vērtējums. Veikt fundamentālus pētījumus , kas ietver tiešu izmeklēšanu, un spēt paziņot secinājumus un novērojumus. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums. Izvēlieties atbilstošu pētījuma dizainu praktisku vadības problēmu risināšanā, ieskaitot vienkāršas anketas un citu kvantitatīvo datu vākšanas pamatinstrumentu izstrādi. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums. Pielietot iepriekšējos moduļos apgūtās koncepcijas un teorijas un spēt pārskatīt un novērtēt esošo sistēmu efektivitāti, izmantojot kvantitatīvo pētījumu pieeju. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums. Apvienot iepriekšējos moduļos iegūto speciālistu pieredzi, lai holistiski pārskatītu indivīdu, grupu vai organizatorisko procesu darbību konkrētai funkcijai, kas saistīta ar robežu drošību vai pārvaldību (viņu darba vietā). - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums. Pārskatīt un sintezēt galvenos elementus, kas attiecas uz stratēģiju, vadību un resursu sadali, jo tie ietekmē organizācijas efektivitāti pamattiesību un ētikas apsvērumu ietvaros - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Pētījuma ziņojums par izvēlēto tēmu - 100%
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Stratēģija, plānošana un izvērtēšana robežapsardzībā; Pamattiesības un ētika Eiropas robežu drošības pārvaldībā; Līderība un organizatoriskā attīstība robežu pārvaldībā; ES robežu politika un stratēģijas; Inovācijas un tehnoloģijas robežu drošībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||