RA0821 6.modulis: Pārvaldības prakses izpēte robežu drošībā

Kods RA0821
Nosaukums 6.modulis: Pārvaldības prakses izpēte robežu drošībā
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Iekšējā drošība un muita
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Iluta Arbidāne, Juris Madžuls
Kredītpunkti 5.0
Daļas 1
Anotācija Šajā modulī uzsvars tiek likts uz kvantitatīvām pieejām pētniecībā. Studenti tiks iepazīstināti ar atbilstošām kvantitatīvajām pētījuma metodēm un to īpašībām (validācija, ticamība, vispārinājums...), kas attiecas uz šāda pētījuma veikšanu, kas noved pie pētījuma ziņojuma (piemēram, vienkāršas anketas sastādīšana un izvietošana, iegūto datu izvērtēšana un interpretācija). .
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
1. Kvantitatīvās pētījumu metodes un to pielietojums (pētījuma jautājumi un atbilstošs kvantitatīvais pētījuma modelis). 5 14 0 0
2. Kvantitatīvo pētījumu veikšanas ētika šajā jomā. 5 12 0 0
3. Aptaujas pētījums (konceptuālais modelis, operacionalizācija un anketas veidošana) 5 12 0 0
4. Eksperimentālais pētījums (iejaukšanās). 5 12 0 0
5. Datu vākšana (paraugu jautājumi, anketas). 5 14 0 0
6. Datu analīze (statistiskā datorizētā analīze). 5 12 0 0
7. Pētījumu kvalitātes rādītāji (validācija, ticamība un vispārināšana). 5 12 0 0
8. Secinājumi un ieteikumi (praktiskā pieredze). 5 12 0 0
Kopā: 40 100 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Šī moduļa mērķis ir sagatavot studentus veikt pārskatu un pētījumu par reālu situāciju vai (vadības) jautājumu savā organizācijā, kas beidzas ar pētījuma ziņojuma iesniegšanu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pielietot fundamentālo pētījumu procesus ar uzsvaru uz kvantitatīvajām izmeklēšanas metodēm un atšķirt no dažādiem potenciālajiem instrumentiem. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums.
Veikt fundamentālus pētījumus , kas ietver tiešu izmeklēšanu, un spēt paziņot secinājumus un novērojumus. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums.
Izvēlieties atbilstošu pētījuma dizainu praktisku vadības problēmu risināšanā, ieskaitot vienkāršas anketas un citu kvantitatīvo datu vākšanas pamatinstrumentu izstrādi. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums.
Pielietot iepriekšējos moduļos apgūtās koncepcijas un teorijas un spēt pārskatīt un novērtēt esošo sistēmu efektivitāti, izmantojot kvantitatīvo pētījumu pieeju. - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums.
Apvienot iepriekšējos moduļos iegūto speciālistu pieredzi, lai holistiski pārskatītu indivīdu, grupu vai organizatorisko procesu darbību konkrētai funkcijai, kas saistīta ar robežu drošību vai pārvaldību (viņu darba vietā). - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums.
Pārskatīt un sintezēt galvenos elementus, kas attiecas uz stratēģiju, vadību un resursu sadali, jo tie ietekmē organizācijas efektivitāti pamattiesību un ētikas apsvērumu ietvaros - Kvantitatīvā pētījuma ziņojuma plāna prezentācija (studenti izvēlas tēmu un apraksta savu pētījuma plānu). Formatīvs vērtējums.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Pētījuma ziņojums par izvēlēto tēmu - 100%
 
Priekšzināšanas Stratēģija, plānošana un izvērtēšana robežapsardzībā; Pamattiesības un ētika Eiropas robežu drošības pārvaldībā; Līderība un organizatoriskā attīstība robežu pārvaldībā; ES robežu politika un stratēģijas; Inovācijas un tehnoloģijas robežu drošībā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 5.0 40.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]