| Kods | RA0820 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | 5.modulis: Inovācijas un tehnoloģijas robežu drošībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Iekšējā drošība un muita | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne, Juris Madžuls | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 5.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Šis modulis radīs izpratni par inovatīvām pieejām, kas jāpieņem, risinot konkrētus robežu pārvaldības jautājumus un no tiem izrietošos uzlabojumus. Šajā modulī tiek aplūkota arī jaunu pasākumu ilgtspēja. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šī moduļa mērķis ir kritiski izvērtēt galvenās tehnoloģiskās tendences, kas saistītas ar integrēto robežu pārvaldību (IBM), un novērtēt to iespējamību efektivitātes un stratēģiskās saderības, piemērojamības un izmaksu efektivitātes ziņā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Kritiski izvērtēt jaunās tehnoloģiju tendences, kas saistītas ar robežu drošību Eiropas un valstu kontekstā. - Novērtēšanas stratēģija ir formatīva un balstīta uz kompetencēm , lai nodrošinātu atbalstu mācību progresam un iespēju sniegt nepārtrauktu atgriezenisko saiti visā mācību procesā. Novērtēšanas process šajā modulī ir balstīts uz trim daļējiem novērtējumiem. Viens individuāls tiešsaistes viktorīnas novērtējums, viens grupas novērtējums un galīgais individuālais ziņojuma novērtējums. Stratēģiski pārvaldīt esošo tehnoloģiju izvēli, izmantošanu un novērtēšanu, lai uzlabotu robežu drošības kvalitāti Eiropas integrētās robežu pārvaldības kontekstā. - Novērtēšanas stratēģija ir formatīva un balstīta uz kompetencēm , lai nodrošinātu atbalstu mācību progresam un iespēju sniegt nepārtrauktu atgriezenisko saiti visā mācību procesā. Novērtēšanas process šajā modulī ir balstīts uz trim daļējiem novērtējumiem. Viens individuāls tiešsaistes viktorīnas novērtējums, viens grupas novērtējums un galīgais individuālais ziņojuma novērtējums. Izstrādāt potenciālus inovatīvus risinājumus, kuru mērķis ir uzlabot sadarbspējīgu robežkontroli, ņemot vērā organizatoriskos šķēršļus. - Novērtēšanas stratēģija ir formatīva un balstīta uz kompetencēm , lai nodrošinātu atbalstu mācību progresam un iespēju sniegt nepārtrauktu atgriezenisko saiti visā mācību procesā. Novērtēšanas process šajā modulī ir balstīts uz trim daļējiem novērtējumiem. Viens individuāls tiešsaistes viktorīnas novērtējums, viens grupas novērtējums un galīgais individuālais ziņojuma novērtējums. Nodrošināt, ka robežu tehnoloģiju sistēmu izmantošana atbilst attiecīgajiem juridiskajiem un pamattiesību standartiem. - Novērtēšanas stratēģija ir formatīva un balstīta uz kompetencēm , lai nodrošinātu atbalstu mācību progresam un iespēju sniegt nepārtrauktu atgriezenisko saiti visā mācību procesā. Novērtēšanas process šajā modulī ir balstīts uz trim daļējiem novērtējumiem. Viens individuāls tiešsaistes viktorīnas novērtējums, viens grupas novērtējums un galīgais individuālais ziņojuma novērtējums. Noteikt, noteikt prioritātes un atbalstīt pētniecības un izstrādes virzienus, kas uzlabos robežu drošību, vienlaikus atvieglojot preču un cilvēku pārvietošanos - Novērtēšanas stratēģija ir formatīva un balstīta uz kompetencēm , lai nodrošinātu atbalstu mācību progresam un iespēju sniegt nepārtrauktu atgriezenisko saiti visā mācību procesā. Novērtēšanas process šajā modulī ir balstīts uz trim daļējiem novērtējumiem. Viens individuāls tiešsaistes viktorīnas novērtējums, viens grupas novērtējums un galīgais individuālais ziņojuma novērtējums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Tiešsaistes viktorīnas novērtējums - 10%
Grupas ziņojuma novērtējums - 50% Individuālā ziņojuma novērtējums - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Stratēģija, plānošana un izvērtēšana robežapsardzībā; Pamattiesības un ētika Eiropas robežu drošības pārvaldībā ;Līderība un organizatoriskā attīstība robežu pārvaldībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||