| Kods | RA0819 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | 4.modulis: ES robežu politika un stratēģijas | |||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Iekšējā drošība un muita | |||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne, Juris Madžuls | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 5.0 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Šajā modulī aplūkotas arī galvenās ES politikas iniciatīvas, kas pieņemtas pēdējos gados saistībā ar problēmām, ar kurām šajā jomā saskaras ES, jo īpaši Eiropas Robežu un krasta apsardze (EBCG). Tajā novērtēts, cik lielā mērā ar pieņemtajām ES politikas iniciatīvām varētu risināt šīs problēmas un, ja ir, tad kādos konkrētos veidos. . |
|||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šī moduļa mērķis ir iesaistīt studentus ES robežu politikā, stratēģijās un resursos, tostarp ES lēmumu pieņemšanas procedūrās un pamattiesību stratēģiskajā integrācijā. Lai uzlabotu savas profesionālās kompetences, studentiem būtu pilnībā jāapzinās galvenās juridiskās, politiskās un ētiskās norises un problēmas ES robežu un patvēruma politikā, kā arī dažādu iestāžu un aģentūru loma ES politikas un stratēģiju izstrādē un īstenošanā robežu pārvaldības jomā. | |||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Definēt, izskaidrot un kritiski izvērtēt plašu ES robežu drošības politikas un stratēģiju klāstu un novērtēt to īstenošanas ietekmi valsts kontekstā. - Novērtēšanas stratēģijas mērķis būs veicināt studenta personīgo iesaisti mācību procesā. Šāda proaktīva metodoloģija nodrošinās visu moduļa mācību rezultātu sasniegšanu. Tas sastāvēs no eksāmena ar atbilžu variantiem, proaktīvas līdzdalības kontakta fāzē notiekošajās aktivitātēs un konstruktīva ziņojuma. Kritiski izvērtēt valstu robežu drošības politiku un stratēģijas ES drošības stratēģiju kontekstā. - Novērtēšanas stratēģijas mērķis būs veicināt studenta personīgo iesaisti mācību procesā. Šāda proaktīva metodoloģija nodrošinās visu moduļa mācību rezultātu sasniegšanu. Tas sastāvēs no eksāmena ar atbilžu variantiem, proaktīvas līdzdalības kontakta fāzē notiekošajās aktivitātēs un konstruktīva ziņojuma. Kritiski izvērtēt un piemērot esošo tiesisko un procesuālo regulējumu, kas saistīts ar resursu pārvaldību robežu drošībā. - Novērtēšanas stratēģijas mērķis būs veicināt studenta personīgo iesaisti mācību procesā. Šāda proaktīva metodoloģija nodrošinās visu moduļa mācību rezultātu sasniegšanu. Tas sastāvēs no eksāmena ar atbilžu variantiem, proaktīvas līdzdalības kontakta fāzē notiekošajās aktivitātēs un konstruktīva ziņojuma. Izmantojiet plašu koncepciju un instrumentu klāstu, lai īstenotu, pārskatītu un uzlabotu ES robežu stratēģijas. - Novērtēšanas stratēģijas mērķis būs veicināt studenta personīgo iesaisti mācību procesā. Šāda proaktīva metodoloģija nodrošinās visu moduļa mācību rezultātu sasniegšanu. Tas sastāvēs no eksāmena ar atbilžu variantiem, proaktīvas līdzdalības kontakta fāzē notiekošajās aktivitātēs un konstruktīva ziņojuma. Stratēģiski integrēt pamattiesības ES politikā, stratēģijās un resursos. - Novērtēšanas stratēģijas mērķis būs veicināt studenta personīgo iesaisti mācību procesā. Šāda proaktīva metodoloģija nodrošinās visu moduļa mācību rezultātu sasniegšanu. Tas sastāvēs no eksāmena ar atbilžu variantiem, proaktīvas līdzdalības kontakta fāzē notiekošajās aktivitātēs un konstruktīva ziņojuma. |
|||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība kontaktstundās - 30%
Atskaite - 70% |
|||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Stratēģija, plānošana un izvērtēšana robežapsardzībā, Pamattiesības un ētika Eiropas robežu drošības pārvaldībā, Līderība un organizatoriskā attīstīb | |||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||