RA0808 Promocijas darba izstrāde

Kods RA0808
Nosaukums Promocijas darba izstrāde
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Doktora, Akadēmiskais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Jeļena Lonska
Kredītpunkti 124.0
Daļas 6
Anotācija Programmas mērķis ir īstenot doktora līmeņa akadēmiskās studijas uzņēmējdarbībā un ekonomikā, sagatavot augsti kvalificētus ekspertus (speciālistus) un pētniekus, kuri spēj radīt jaunas zināšanas nozarē un iegūst starptautiskajiem standartiem atbilstošu zinātnes doktora grādu (Ph.D.) ekonomikā un uzņēmējdarbībā. Programma paredz padziļināti apgūt dizaina un vizionāro domāšanu, daudznozaru pieeju, spēju izprast tautsaimniecības attīstību, organizāciju pārvaldību un indivīda uzvedību, pētījumos balstītu lēmumu pieņemšanu, attīstīt noturību, lai mērķtiecīgi darbotos pētniecībā un inovāciju īstenošanā uzņēmējdarbībā un ekonomikas viedā izaugsmē. Programmas uzdevumi ir attīstīt doktorantu analītiski kritiskās pētniecības iemaņas, integrējot teorētiskās zināšanas lietišķajos pētījumos, problēmu risinājumos. Sagatavot zinātniekus, pētniekus, ekspertus, augsta līmeņa profesionāļus analītiskajam, pētnieciskajam un vadošajam darbam publiskajā un privātajā sektorā. Paaugstināt pētniecības kvalitāti un kapacitāti Latvijā, Eiropā un kopējā pasaules pētniecības telpā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Promocijas darba izstrāde I 0 104 0 0
Promocijas darba izstrāde II 0 156 0 0
Promocijas darba izstrāde III 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde III 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde III 0 192 0 0
Promocijas darba izstrāde IV 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde IV 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde IV 0 192 0 0
Promocijas darba izstrāde V 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde V 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde V 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde V 0 15 0 0
Promocijas darba izstrāde VI 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde VI 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde VI 0 255 0 0
Promocijas darba izstrāde VI 0 15 0 0
Kopā: 0 3224 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Īstenot doktora līmeņa akadēmiskās studijas uzņēmējdarbībā un ekonomikā, sagatavot augsti kvalificētus ekspertus (speciālistus), kuri spēj radīt jaunas zināšanas nozarē, un iegūst starptautiskajiem standartiem atbilstošu doktora grādu (Ph.D). Attīstīt doktorantu kritiski analītiskās pētnieciskās iemaņas, integrējot teorētiskās zināšanas ar lietišķajiem pētījumiem, problēmu risinājumiem. Sagatavot zinātniekus, lietišķos pētniekus, ekspertus, augsta līmeņa profesionāļus analītiskajam, pētnieciskajam un vadošajam darbam publiskajā un privātajā sektorā. Paaugstināt pētniecības kvalitāti un kapacitāti Latvijā, Eiropā un kopējā pētniecības telpā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas 1. Izprot ekonomikas, vadībzinātnes un Uzņēmējdarbības teorijas, to veidošanos un attīstību, kā arī aktuālās tendences Latvijā, Eiropā un pasaulē. 2. Izprot sociālo zinātņu nozīmi sabiedrības attīstībā, pievienotās vērtības radīšanā, valsts labklājības veicināšanā un problēmsituāciju risināšanā atsevišķās tautsaimniecības nozarēs un ekonomikā kopumā. 3. Izprot faktorus, kas ietekmē noturīgu, iekļaujošu un ilgtspējīgu ekonomikas izaugsmi un jaunu pieeju izmantošanu organizāciju vadībā nenoteiktības un mainīgos apstākļos. 4. Pārzina jaunu un pārbaudītu metožu atlasi, pamatošanu, pielāgošanu (gan kvantitatīvās, gan kvalitatīvās pētniecības metodes) un metodoloģijas izstrādi ekonomikas, vadībzinātnes un uzņēmējdarbības nozarēs un saskarē ar citām zinātņu nozarēm, starpdisciplināru pieeju pētniecībā. 5. Pārzina efektīvu un elastīgu pieeju aktuālo un vēsturisko pētniecības datu izmantošanā un uzkrāšanā, autortiesību nosacījumus. - Promocijas darbs
Prasmes 6. Prot analizēt un interpretēt globālus procesus, teorijas, politikas, izmantojot pasaulē atpazīstamu organizāciju pieredzi un piemērus, ekonomikā, vadībzinātnē un uzņēmējdarbībā. 7. Prot izmantot informācijas tehnoloģijas risinājumus pētniecībā un uzņēmējdarbībā, t.sk. datu vizualizācijas metodes. 8. Prot lietot tehnoloģijas, lielo datu analīzi un prognozēšanu (Forecast un Foreseen) nākotnes scenāriju izveidē, īstenojot oriģinālus pētījumus, no kuriem daļa ir starptautiski citējamu publikāciju līmenī. - Promocijas darbs
Kompetences 9. Spēj patstāvīgi un sistemātiski atrast, analizēt un sintezēt informāciju, izmantojot zinātniskās datubāzes u.c. informācijas avotus. 10. Spēj patstāvīgi izvērtēt un argumentēti izvēlēties zinātniskiem pētījumiem atbilstošas metodes un metodoloģiju nenoteiktības un mainīgos apstākļos, lai radītu inovatīvus risinājumus ilgtspējīgas ekonomikas izaugsmei. 11. Spēj gan mutiski, gan rakstiski komunicēt un diskutēt par ekonomikas, vadībzinātnes un uzņēmējdarbības literatūru, aktuālajiem pētījumiem un atklājumiem ar studējošajiem, zinātniekiem, profesionāļiem un sabiedrību kopumā Latvijā un starptautiskā vidē. 12. Spēj vadīt uzņēmējdarbības, pārvaldības un pētniecības procesus uzņēmumos, iestādēs un organizācijās, izmantojot jaunākās pētniecībā balstītas zināšanas un prasmes un ievērojot ētiskas un sociāli atbildīgas rīcības principus. 13. Risināt ar nozari saistītas problēmas un pieņemt kompleksus lēmumus, lietojot dizaina domāšanas principus un izmantojot zināšanas par patērēt - Promocijas darbs
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Promocijas darbs - 100%
 
Priekšzināšanas Zināšanas ekonomikā vai uzņēmējdarbībā, pamatzināšanas pētniecības metodoloģijā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 0.0 0.0 0.0 *
2 6.0 0.0 0.0 0.0 *
3 27.0 0.0 0.0 0.0 *
4 27.0 0.0 0.0 0.0 *
5 30.0 0.0 0.0 0.0 *
6 30.0 0.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]