RA0806 Pasākumu vadība

Kods RA0806
Nosaukums Pasākumu vadība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Rēzeknes akadēmija
Mācībspēks Iveta Graudiņa
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Kurss iepazīstina studentus ar pasākumu vadības pamatiem, piedāvājot praktiskus paņēmienus un stratēģijas veiksmīgu korporatīvo un sabiedrisko pasākumu rīkošanai. Interaktīvas nodarbības un reāli piemēri ļauj attīstīt organizatoriskās prasmes un gatavot profesionālus pasākumus dažādos kontekstos..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Definīcijas. Pasākumu industrija un pasākumu vadība. Pasākumu nozares tendences. Lielo datu ietekme uz pasākumu nozari. Pasākumu veidi. Pasākumu žanri. Korporatīvie pasākumi. Pasākumu tūrisms. 4 8 2 8
Pasākums kā projekts. Izpratne par pasākuma projekta vadību: resursi, aktivitātes, risku vadība, deleģēšana, projektu izvēle, pasākuma producenta loma. Pasākuma projekta dzīves cikls. Ieinteresēto personu (stakeholders) analīze. Mērķi un uzdevumi. Pasākumu plānošanas cikls. Riska vadība. Projektu vērtēšanas metodes. Izvērtēšana: budžets, izmaksas, investīciju atdeve, mediju iesaiste, apmeklējums, atgriezeniskā saikne. 4 6 1 8
Pasākumu finanses. Pasākumu budžeta veidošanas īpatnības. Pasākuma izmaksas. Ienākumi. Līdzekļu piesaistīšana. Līdzekļu vākšanas (fundraising) stratēģijas. Sponsoru piesaiste (dažāda veida sponsorēšanas, definīcija, mērķi, mērķa tirgus, budžets, stratēģiskā attīstība, ieviešana, izvērtēšana) 4 6 2 8
Pieteikuma sagatavošana (tirgus pētījums, kapacitāte, izmaksas un telpas, plāns, laika grafiks, līgumi) Skaidrība (SWOT analīze, apmeklējuma prognozēšana, mediji, reklāma, budžets, īpaši apstākļi, panākumu novērtēšana) Pasākuma piedāvājuma/ pieteikuma sgatavošana. Ideju prezentēšana un atlase (pitching). Pasākumu pārvaldības lietotnes. 4 6 1 8
Pasākuma rīkošana (mērķis, telpa, laiks, viesi, ielūgumi, ēdināšana, telpu dekorēšana, iekārtas, lektori, mediji, fotogrāfi, podiji, izstāde) Pasākumu producēšana vs Pasākumu plānošana. Pasākumu sagatavošana. Pasākumu virzība. Pasākumu vadība uz vietas (on-site). Novērtējums pēc pasākuma. Pasākumi kā īpaša pieredze. Pasākuma koncepcija un tēma. Pasākuma dizains un stils. 4 6 2 8
Pasākumu inscenējums un loģistika. Norises vieta. Ēdināšana. Tehniskie pakalpojumi. Mākslinieki. Reģistr Drošības pārvaldība. Drošības aprīkojums. Tehnoloģiju resursi. Personāla resursi. Personāla vadība: vadītāji, komandas, koordinatori, brīvprātīgie. 4 6 1 8
Pasākuma virzība. Pasākuma mājaslapa (vietne). E-pasts, sociālās aktivitātes, bloga ieraksti pirms pasākuma. Darbs ar partneriem. Plašsaziņas līdzekļu un nozares tīmekļa vietnes. SEO. Darbības pasākuma laikā. Pēcpasākuma bloga ieraksts, e-pasts, sociālās aktivitātes. Pasākumu marketinga specifika. Mediju un virzības paņēmieni (reklāmas veidi, virzība, mājaslapas, ziņu kanāli, mediju ielūgumi, fotogrāfijas, relīzes, TV iespējas, radio intervijas. Flaijeri, posteri, ielūgumi, ziņu lapas, blogi, tvīti) 4 8 2 8
Krīzes vadības plāns (krīzes plānošana – novēršana – gatavošanās – rīcības fāze. Negatīva publicitāte. Plāna struktūra) Apdrošināšana. Juridiskās prasības. Licences un atļaujas. Līgumi. 4 6 1 16
Kopā: 32 52 12 72
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir dot studentiem iespēju iegūt vispārīgas zināšanas par pasākumu vadību un iepazīties ar pasākuma vadības paņēmieniem un stratēģijām, kas vajadzīgas veiksmīgai korporatīvo un sabiedrisko pasākumu plānošanai, virzīšanai, ieviešanai un novērtēšanai.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Kursa noslēgumā students: 1) demonstrē izpratni par pasākumu nozīmi un mērķiem organizācijas darbības kontekstā; 2) pārzina paņēmienus un stratēģijas, kas vajadzīgas veiksmīgu publisku pasākumu plānošanai; 3) demonstrē zināšanas un kompetences, kas nepieciešamas, lai novērtētu pasākumu kvalitāti un rezultātus. - Eseja Piedalīšanās diskusijā
Kursa noslēgumā students spēj: 1) izstrādāt pasākuma organizēšanas plānu; 2) izveidot pasākuma koncepciju, kas veidota atbilstoši iesaistīto pušu interesēm, organizācijas mērķim un kontekstam; 3) koordinēt un sniegt ieguldījumu pasākuma plānošanā un īstenošanā. - Aktivitāte praktiskajās nodarbībās Prezentācijas Patstāvīgā darba rezultātu prezentācijas Piedalīšanās diskusijās nodarbībā Eksāmens
Kursa noslēguma student spēj: 1) Izmantot pētniecības un analītiskās prasmes, lai novērtētu pasākuma norisi, tā ietekmi un atbilstību organizācijas mērķiem un attiecību veidošanā ar ieinteresētajām pusēm. - Aktivitāte praktiskajās nodarbībās Eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Divas esejas par izlasīto materiālu un piedalīšanās diskusijā - 20%
Patstāvīgais darbs grupās un prezentācijas praktiskajās nodarbībās - 30%
Eksāmens (publiska pasākuma sagatavošana un īstenošana) - 50%
 
Priekšzināšanas Biznesa komunikācija, projektu vadība, marketings, cenu veidošanās
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]