| Kods | RA0787 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Virtuālā un paplašinātā realitāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Mehānika, mašīnzinības, mašīnu un aparātu būvniecība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ritvars Rēvalds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek aplūkota tehnoloģiju un metožu izmantošana virtuālās un paplašinātās realitātes jomā. Kursā tiek aplūkoti virtuālas un paplašinātās realitātes tehnoloģiju un metožu pamati, kā arī tiek sniegtas praktiskas prasmes izstrādē un izmantošanā virtuālas un paplašinātās realitātes aplikācijās. Kursā tiek apskatīti arī dažādi lietojumi virtuālās un paplašinātās realitātes tehnoloģijām, piemēram, izglītībā, medicīnā, biznesā un izklaidei.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: nodrošināt studentiem teoretiskas un praktiskas zināšanas par virtuālas un paplašinātās realitātes tehnoloģijām un metodēm. Kursa laikā, studenti apgūst zināšanas par virtuālas un paplašinātās realitātes tehnoloģiju izstrādi, kā arī apgūst prasmes izmantot virtuālas un paplašinātās realitātes tehnoloģijas dažādos lietojumos, piemēram, izglītībā, medicīnā, biznesā un izklaidei. Kursa mērķis ir radīt studentiem iespēju izprast un izmantot virtuālo un paplašināto realitāti kā inovatīvu un efektīvu tehnoloģiju, un radīt prasmes izstrādāt un izmantot virtuālas un paplašinātās realitātes aplikācijas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Virtuālās realitātes tehnoloģijas
Paplašinātās realitātes tehnoloģijas
Virtuālās un paplašinātās realitātes loma inovācijās - Patstāvīgais darbs.
Praktiskais darbs.
Ieskaite Prasmes: Virtuālās realitātes izmantošana Paplašinātās realitātes izmantošana Profesionālās datorprogrammas - Patstāvīgais darbs. Praktiskais darbs. Ieskaite Kompetence: 3D satura pārvaldīšana Pārzin virtuālās un paplašinātās realitātes iespējas - Patstāvīgais darbs. Praktiskais darbs. Ieskaite |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs praktiskajās nodarbībās - 40%
Ieskaite (Individuālā projekta aizstāvēšana) - 60% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Telpisko objektu projektēšana un tehnoloģijas, Digitālās tehnoloģijas dizainā, Produktu un procesu projektēšana CAD/CAM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||