| Kods | RA0765 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Ādas izstrādājumu dizains un tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Tekstilmateriālu tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Silvija Mežinska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kurss sniedz zināšanas par ādas materiāla un izstrādājuma īpašībām un to klasifikāciju, pielietošanas iespējām izstrādājumu izgatavošanā, ļauj veido izpratni par dizainera lomu estētiska un funkcionāla izstrādājuma izstrādē.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir nodrošināt studiju procesā iespēju dizainiski, pētnieciski un praktiski aptvert ādas izstrādājumu amatniecības apstrādi un mūsdienu tehnoloģiju/tendenču mijiedarbību un to izpausmi produktu izgatavošanas posmos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Spēj parādīt zināšanas par ādas materiāla un izstrādājuma īpašībām un to klasifikāciju, pielietošanas iespējām izstrādājumu izgatavošanā;
Parāda zināšanas un izpratni par dizainera lomu estētiska un funkcionāla izstrādājuma izstrādē. - Patstāvīgais darbs. Semināri. Prasmes: Spēj raksturot izstrādājumu un piemēro atbilstošāko materiālu un izgatavošanas tehnoloģiju. Spēj izvērtēt un izmantot dizaina prasību un tehnoloģiju piedāvājumu izstrādājumu izgatavošanā; Spēj analizēt un klasificēt ādas izstrādājumus/aksesuārus; Spēj prezentēt iegūtus izpētes rezultātus par ādas materiālu/izstrādājumiem /aksesuāriem; Spēj sagatavot uzskates līdzekļus izstrādājuma dizaina izveidei; Spēj izvērtēt materiāla sagatavošanu un analizē apstrādes tehnoloģijas; Spēj tehnoloģiski atbilstoši piegriezt ādas detaļas; Spēj plānot un īstenot tehnoloģiskos un dokumentācijas procesus projekta izveidē/izstrādē. - Patstāvīgais darbs. Semināri. Kompetences: Spēj patstāvīgi iegūt informāciju, izvērtē prasības/kritērijus un pielieto piemērotākos materiālus, tehnoloģijas un dizaina risinājumus; Spēj piedalīties rīkotajās dizaina un tehnoloģiju darbu izstādēs. Spēj precīzi sagatavot izpētes procesā iegūto informāciju, kas nepieciešama izstrādājuma mākslinieciskās idejas projektēšanai. - Patstāvīgais darbs. Semināri. Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalības un aktivitāte lekcijās. - 20%
Dalība un aktivitāte praktiskajos darbos, seminārā. - 30% Eksāmens. - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Iesācēja līmenis. Specifisku prasību nav. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||