| Kods | LA1535 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Modulis: Latviešu valoda un angļu valoda producentiem: tekstveide "Tekstveides lingvistiskie pamati" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Diāna Laiveniece | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kurss nodrošina studentu izpratni par sociālo tekstu veidošanas un rakstīšanas lingvistiskajiem pamatiem, veidojot izpratni par sociālās komunikācijas rakstveida tekstu dažādību, nodrošinot tekstveides teorētisko aspektu izpratni, kā arī noskaidrojot sociālās komunikācijas tekstu žanru lingvistiskās atšķirības.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir izveidot studentiem izpratni par sociālo tekstu veidošanas un rakstīšanas lingvistiskajiem pamatiem Studiju kursa uzdevumi: - papildināt studentu tekstveides teorētisko izpratni; - pasniegt studentiem sociālās komunikācijas tekstu žanru lingvistiskās atšķirības. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina teksta sintakses pamatjēdzienus, strukturālās teksta vienības un teksta vienību sakaru izteikšanas līdzekļus.
Spēj izvēlēties informācijas saturam un mērķim atbilstošākos teksta žanrus.
Prot saskatīt vēlamos teksta funkcionālos aspektus un to izteikšanai lietojamos valodas līdzekļus.
Spēj korekti lietot nozares terminoloģiju, runājot par sociālo komunikāciju un analizējot šis jomas tekstus.
Spēj kritiski vērtēt zinātniskajā literatūrā paustās atziņas.
Orientējas aplūkotās jomas problemātikā un seko līdzi aktualitātēm, patstāvīgi padziļinot savu profesionālo un pētniecisko kompetenci. - Izstrādāti visi patstāvīgie darbi (studēta teorētiskā literatūra; izveidots sludinājuma teksts; sagatavots afiša vai flaieris kādam kultūras pasākumam; sagatavota un rakstīta intervija; uzrakstīta anotācija).
Sagatavots eksāmena darbs – grāmatas vai izstādes recenzija kā emuāra teksts. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izstrādāti visi patstāvīgie darbi - 50%
Sagatavots eksāmena darbs – grāmatas vai izstādes recenzija kā emuāra teksts - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Vidusskolas apjoma latviešu valodas kurss. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||