| Kods | LA1534 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Modulis: Latviešu valoda un angļu valoda producentiem: stils "Leksiski stilistiskā angļu valodas tekstu interpretācija I" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Baiba Egle, Sigita Ignatjeva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Apskatot plašu angļu oriģināltekstu spektru, studenti uzlabos savas angļu valodas zināšanas dažādos prasmju aspektos, studiju kursa gaitā saskaroties ar dažādas sarežgītības un dažādu žanru tekstiem. Studenti arīdzan uzlabos savas fonētiskās un runas prasmes, diskutējot par tekstiem un to saturu, kā arī gūs ieskatu darbam ar tekstiem pedagoģisjajām vajadzībām. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir dot studentiem iespēju veidot un attīstīt prasmes analizēt autentiskus tekstus leksiski stilistiskā aspektā. Studiju kursa uzdevumi: - pilnveidot vārdu krājumu; - pilnveidot gramatiskās kompetences, dažādu reģistru atšķirību, semantisko un fonoloģisko kompetenču veidošanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Spēj atpazīt daudzkultūru situāciju tekstos un realitātē, apzināties, ka pastāv dažādi uzskati, vērtējumi par vienu un to pašu parādību.
2. Spēj veidot jaunas zināšanas par savu laika un telpas lomu dažādās angliski runājošās kultūrās, izmantojot literāros darbus, filmas un videoierakstus.
3. Pārzina angļu valodas prasmes: publisko runāšanu, akadēmisko rakstīšanu, aktīvo klausīšanos un kritisko lasīšanu.
4. Prot lietot praksē teorētiskās zināšanas par valodas lietojumu, apguvi un izvēli, verbālo un neverbālo starpkultūru saziņu.
5. Spēj pārvaldīt starpkultūru komunikācijas prasmes: sazināties vidē, kur ir dažādi komunikācijas stili, vajadzības, normas, tradīcijas. - Studiju kursa gala atzīmi veido starppārbaudījumi:
1. Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās.
2. Kontroldarbs Nr. 1 (frazālie darbības vārdi ar to hold; apgūtie izteicieni, salīdzinājumi, vārdkopas).
3. Kontroldarbs Nr. 2 (izteicieni un idiomas ar to be, to make un to do; apgūtās vārdkopas; frazālie darbības vārdi ar to run).
4. Kontroldarbs Nr. 3 (īpašības vārdi, kas apzīmē rakstura īpašības; antonīmi; idiomas ar ķermeņa daļu nosaukumiem; frazālie darbības vārdi un izteicieni ar to come).
5. Rakstisks eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Līdzdalība un pozitīvs vērtējums praktiskajās nodarbībās - 20%
Kontroldarbs 1 - 20% Kontroldarbs 2 - 20% Kontroldarbs 3 - 20% Rakstisks eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Angļu valoda B2 līmenī. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||