| Kods | RA0725 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Grafiskās programmas informāciju tehnoloģijās III (Textdesigne, AccuMark) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Tekstilmateriālu tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Silvija Mežinska, Ilze Bodža | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā paredzēts apgūt attēlu izveides un apstrādes programmas Adobe Ilustrator, Texdesign lietošanu kā vizuālās ieceres realizācijas līdzekli kompozīcijas uzdevumu un dizaina projektu vizualizācijā un noformēšanā, izvērtēt un izmantot savā profesionālajā jomā izvēlētās datortehnoloģijas iespējas.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: ir nodrošināt studentiem pietiekamu teorētisko un praktisko zināšanu un prasmju apjomu, lai viņi varētu veiksmīgi izstrādāt un prezentēt modeļu dizainu, izmantojot Adobe Illustrator un Texdesign datorprogrammas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas
Spēj parādīt specializēto datorizēto izstrādājumu projektēšanas sistēmu lietošanas pamatzināšanas, to darbības likumsakarību izpratni.izmantojot specializēto datorprogrammu Gerber AccuMark, textdesign. - Teorētiskais pārskats par specializētās datorprogrammas Gerber AccuMark funkcionalitāti un darbības principiem.
Diskusijas un zināšanu demonstrējums eksāmenā.
Vērtēšanas kritēriji:
izprot un precīzi skaidro Gerber AccuMark lietošanas pamatprincipus,
spēj aprakstīt programmas darbības likumsakarības un pielietojumu,
pārzina profesionālo terminoloģiju un spēj to pielietot. Prasmes Spēj pielietot izstrādājuma detaļu grafiskās attēlošanas/ vizualizācijas metodes un paņēmienus, veikt objektu grafisko attēlošanu, tehnisko modelēšanu, veidot bāzes un modeļkonstrukcijas ar specializēto datorprogrammu Gerber AccuMark. Spēj sagatavot lietojumprogrammu atbilstoši darba uzdevumam. Spēj racionāli plānot un izstrādāt projektējamā izstrādājuma detaļu komplektu, sagatavot lekālus atbilstoši izstrādes prasībām, veikt to noformēšanu, marķēšanu, kontroli. - Praktiskie uzdevumi datorprogrammā (praktiskie darbi un patstāvīgais darbs) Vērtēšanas kritēriji: precīza izstrādājuma projekta detaļu grafiskā attēlošana un vizualizācija, tehniskās modelēšanas pamatpaņēmienu veiksmīga pielietošana, bāzes un modeļkonstrukciju sagatavošana atbilstoši uzdevuma nosacījumiem, pareizi izveidoti un noformēti lekāli (marķēšana, kontrole). Kompetences Spēj patstāvīgi vai darba grupā atbildīgi izvērtēt grafiski veicamos uzdevumus modelim, izvērtēt izstrādājuma grafisko attēlošanu, telpiskās modelēšanas iespējas specializētās datorprogrammās. Spēj precīzi sagatavot izpētes procesā iegūto informāciju, kas nepieciešama izstrādājuma projektēšanai APS. Spēj analizēt progresīvo, specializēto datorizēto izstrādājumu projektēšanas sistēmu iespējas, lietojumu, patstāvīgi attīstīt savu pētniecisko darbību - Prezentācija un modeļa detaļu specifikācijas iesniegšana, refleksija Vērtēšanas kritēriji: patstāvīgi izpildīts uzdevumus, izvērtējot detaļu grafisko risinājumu modeļim, prasme sagatavot detaļu specifikāciju, izmantojot programmas funkcijas, spēj pamatoti analizēt specializētās datorizētās sistēmas pielietojumu, spēja izvēlēties atbilstošus rīkus un plānot savu darbu racionāli, atbildīga un precīza pieeja uzdevumu izpildē, ievērojot termiņus un kvalitātes prasības. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktisko darbu izpilde nodarbībās. - 30%
Patstāvīgo darbu izpilde. - 50% Patstāvīgais darbs virtuālās modelēšanas tehnoloģiju apguvē. - 10% Noslēguma pārbaudījums – prezentācija. - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Kursa apguvei nepieciešamās priekšzināšanas atbilst studiju programmas uzņemšanas nosacījumiem un vispārējām zināšanām, prasmēm un kompetencēm, kas apgūtas iepriekšējā izglītības līmenī, vispārējas zināšanas vidējās izglītības līmenī. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||