Kods | RA0724 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Kvalitatīvās pētījumu metodes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Lienīte Litavniece, Sanita Martena | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 9.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa ietvaros tiek pilnveidota doktorantu pētnieciskā kompetence, t.i., kursa apguves laikā doktorants padziļināti studē kvalitatīvās pētījumu metodes un pētnieciskās metodoloģijas pamatjautājumus, spēj prasmīgi izmantot kvalitatīvās pētījumu metodes, veicot zinātniskos pētījumus ekonomikas un uzņēmējdarbības apakšnozarē un ar to saistītajās starpdisciplinārās nozarēs.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt doktorantiem iespēju pilnveidot pētniecisko un akadēmisko kompetenci kvalitatīvo pētījuma metožu izmantošanā pētniecībā, attīstīstīt spēju formulēt zinātniskās kategorijas, veidot zinātniski pamatotu un inovatīvu darbību specifiskā vidē, prognozēt gaidāmos rezultātus un interpretēt tos. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina un izprot kvalitatīvās pētījumu metodes un tām atbilstošās zinātniskās teorijas un atziņas - Seminārnodarbības,
prezentācijas, referāta izstrāde Patstāvīgi izvērtēt un izvēlēties zinātniskiem pētījumiem atbilstošas kvalitatīvās pētījumu metodes un metodoloģiju - Seminārnodarbības, prezentācijas, manuskripta (raksta) izstrāde Risināt nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus, patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, izmantojot atbilstošās kvalitatīvās pētījumu metodes, kritisko analīzi, sintēzi un izvērtēšanu - Seminārnodarbības, prezentācijas, manuskripta (raksta) izstrāde Pielietot tehnoloģijas datu apstrādē un analīzē, izstrādājot oriģinālu kvalitatīvajās pētījuma metodēs balstītu oriģinālu zinātnisko rakstu. - Seminārnodarbības, prezentācijas, manuskripta (raksta) izstrāde |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktivitāte nodarbību laikā - 10%
Patstāvīgo darbu izpilde - 40% Raksta sagatavošana - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|