Kods | LA1524 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Lietišķā saziņa franču valodā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Veisbuka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ir paredzēts studentiem, kuri vēlas attīstīt savas komunikācijas prasmes profesionālajā kontekstā. Tas aptver mutvārdu un rakstveida saziņu darba vidē, profesionālo dokumentu sagatavošanu, dalību sapulcēs, intervijās un prezentācijās, kā arī starpkultūru komunikācijas aspektus frankofonajā telpā. Uzsvars tiek likts uz praktisku valodas lietojumu, kas atbilst mūsdienu darba tirgus prasībām.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt studentu spēju efektīvi komunicēt franču valodā profesionālās situācijās, veicinot praktisku valodas lietojumu darba vidē un starpkultūru kontekstā. Studiju kursa uzdevumi: - sniegt studentiem zināšanas par profesionālās saziņas leksiku un izteiksmes līdzekļus franču valodā; - attīstīt studentu prasmi mutvārdos un rakstveidā komunicēt darba situācijās (intervijas, sapulces, prezentācijas); - pilnveidot studentu spēju sagatavot profesionālus dokumentus (CV, motivācijas vēstuli, e-pastus, ziņojumus); - veicināt studentos spēju pielāgot valodas reģistru atbilstoši komunikācijas kontekstam; - attīstīt studentu kompetenci sadarboties starpkultūru vidē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
- pārzina franču valodas leksiku un izteiksmes līdzekļus profesionālajā kontekstā,
- spēj izprast profesionālās komunikācijas struktūru un kultūras aspektus frankofonajā vidē. - Vērtēšanas metode:
- rakstveida tests vai uzdevums.
Vērtēšanas kritēriji:
- demonstrē izpratni par profesionālās saziņas struktūru,
- pārzina atbilstošu leksiku un terminoloģiju. PRASMES: - spēj veidot mutvārdu un rakstveida saziņu darba situācijās, - spēj sagatavot profesionālus dokumentus atbilstoši komunikācijas mērķim, - spēj argumentēt, paust viedokli, piekrist vai iebilst diskusijās. - Vērtēšanas metode: - mutvārdu prezentācija un rakstveida darbs. Vērtēšanas kritēriji: - izsakās skaidri, strukturēti mutvārdos, - sagatavo profesionālus dokumentus ar atbilstošu valodas lietojumu, - lieto pieklājības formas un profesionālo stilu. KOMPETENCES: - spēj pielāgot valodas reģistru un komunikācijas stilu atbilstoši situācijai, - spēj efektīvi komunicēt starpkultūru vidē, - spēj izvērtēt savas prasmes un mērķtiecīgi pielietot valodu profesionālajā kontekstā. - Vērtēšanas metode: - patstāvīgo darbu portfolio un aktivitāte nodarbībās, - eksāmens. Vērtēšanas kritēriji: - pielāgo valodas reģistru atbilstoši situācijai, - efektīvi komunicē starpkultūru vidē, - reflektē par savām prasmēm un pielieto tās praksē. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstveida tests vai uzdevums - 25%
Mutvārdu prezentācija un rakstveida darbs - 25% Patstāvīgo darbu portfolio un aktivitāte nodarbībās - 25% Eksāmens - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Franču valodas priekšzināšanas A2 līmenī. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|