Kods | RA0635 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mācību tehnoloģijas iekļaujošajā izglītībā: Valodu joma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Regīna Ogriņa, Mārīte Rozenfelde | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Topošie skolotāji apgūs nepieciešamās zināšanas par didaktikas pamatprincipiem, kvalitātes kritērijiem un vērtēšanu, gūst priekšstatu par lasīšanas un rakstīšanas prasmēm, to praktisku pielietojumu mācību darbā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sekmēt topošo skolotāju izpratni par mācīšanās procesa likumsakarībām, par valodas jomas uzdevumu plānošanu un sasniegto rezultātu novērtēšanu. Kursa uzdevumi: 1. Veidot izpratni par latviešu valodas un literatūras mācību satura didaktiskajiem pamatprincipiem; 2. Gūt izpratni par mācīšanas un mācīšanās savstarpējās saistības nozīmi valodu jomas mācību priekšmetu apguvē; 3. Sniegt ievadu latviešu valodas stundu metodiskajā risinājumā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
1.Izprot kompetenču pieejas daudzveidīgās stratēģijas.
2. Izprot valodas prasmju nozīmi un pielietojumu saziņas veidošanā bērniem ar speciālajām vajadzībām.
3. Zina didaktikas pamatprincipus, prot pamatot to pielietojumu bērniem ar speciālajām vajadzībām. - Patstāvīgās darba uzdevumu izpilde, rezultātu prezentācija un diskusija semināros, praktisko materiālu izstrāde, diferencētās ieskaites darba izpilde.
Vērtēšana tiek veikta vadoties pēc iegūto zināšanu apjoma un kvalitātes, atbilstīgi plānotajiem studiju rezultātiem. PRASMES: 1.Analizē valodas pielietojumu dažādās situācijās, atbilstoši bērnu spējām un attīstībai. 2. Analizē pozitīvo un negatīvo iekļaujošajā izglītībā. - Patstāvīgā darba uzdevumu izpilde, rezultātu prezentācija un diskusijas semināros. Vērtēšana tiek veikta vadoties pēc iegūtās izpratnes un apgūto prasmju kvalitātes, atbilstīgi plānotajiem studiju rezultātiem. KOMPETENCE: 1.Prot akcentēt uzmanību uz savstarpējās sadarbības mācību metožu un formu izvēli mācību darbā. 2. Spēj diskutēt par valodas daudzveidīgu pielietojumu saziņas veidošanā un nostiprināšanā. - Patstāvīgā darba uzdevumu izpilde, rezultātu prezentācija un diskusijas semināros. Vērtēšana tiek veikta vadoties pēc iegūtās izpratnes un apgūto prasmju kvalitātes, atbilstīgi plānotajiem studiju rezultātiem. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Patstāvīgais darbs - 25%
Seminārs - 25% Ieskaite - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|