Kods | RA0619 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Praktiskā svešvaloda (angļu) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārīte Opincāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Angļu valoda ir svarīga kā komunikācijas līdzeklis topošajiem sociālajiem rehabilitētājiem gan ikdienas dzīvē, gan profesionālajā jomā. Kurss ietver sevī 4 valodas prasmju - lasīšanas, rakstīšanas, runāšanas un klausīšanās iemaņu pilnveidošanu, īpašu uzmanību pievēršot profesionālās terminoloģijas apgūšanai, specializēto tekstu lasīšanai un diskusijām par tiem, kā arī lietišķajiem rakstu darbu veidiem.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs Pilnveidot 4 valodas prasmes– lasīšanu, rakstīšanu, runāšanu un klausīšanos, īpašu uzmanību pievēršot profesionālās terminoloģijas apgūšanai, specializēto tekstu lasīšanai un diskusijām par tiem, kā arī lietišķajiem rakstu darbu veidiem. Zināšanas: Paškritiski vērtēt savas zināšanas, un patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, plānojot studiju kursā apgūstamo materiālu atbilstoši savām zināšanām. Izpratne Saprot profesionālo terminoloģiju un tekstus profesionālajā jomā. Pielietošana Patstāvīgi pielietot teorētiskās zināšanas praksē. Pārvaldīt angļu valodas literāro formu.Pārvaldīt sociālās rehabilitācijas terminoloģiju angļu valodā. Pārzināt starpkultūru komunikāciju multikulturālā vidē. Spēj pilnveidot savas angļu valodas zināšanas un prasmes. Parādīt zinātnisku pieeju sociālās rehabilitācijas problēmu risināšanā. Analīze Izmantojot apgūtās angļu valodas prasmes, prast analizēt sociālās rehabilitācijas problēmas un izglītības politikas aktualitātes Sintēze Argumentēt savu viedokli, diskutējot par profesionālām tēmām, Izvērtēšana Spēj angļu valodā izvērtēt situāciju, problēmas un to risinājumu iespējas sociālās rehabilitācijas jomā . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Z1Profesionālā terminoloģija
Z2 Profesionālās tēmas - Z1 Pielietojums
Z2 Pielietojums 4 valodas prasmēs Prasmes P1 Profesionālās terminoloģijas pielietojums P2 Prasme apspriest peofesionālās tēmas - P1 Pielietojums P2 Pielietojums 4 valodas prasmēs Kompetence K1 Profesionālo tēmu izpratnes kompetence K2 Profesionālās terminoloģijas pielietošanas kompetence - K1 Pielietojums K2 Pielietojums 4 valodas prasmēs |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Terminoloģijas kontroldarbs
- 15%
seminārs par profesionālajām tēmām - 15% Patstāvīgais darbs - 40% Eksāmena/ieskaites darbs - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vidējā izglītība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|