Kods | RA0612 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sociālā politika un labklājības sistēma Latvijā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Veselības un sociālā aprūpe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Tamāra Pīgozne, Pāvels Jurs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz ieskatu par sociālo politiku un labklājības sistēmu Latvijā, veicinot studējošo kritisko domāšanu un patstāvīgās pētniecības prasmes. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis – veicināt studentu izpratni par sociālo politiku un labklājības sistēmu Latvijā, lai aktivizētu studējošos līdzdalību poliskajos procesos. Studiju kursa uzdevumi: 1. Nostiprināt studentu zināšanas par sociālo politiku un labklājības sistēmu Latvijā. 2. Pilnveidot studentu prasmes vērtēt un uzlabot sociālās drošības sistēmu, ekonomisko un sociālo labklājību Latvijā. 3. Attīstīt studentu kompetenci analizēt zinātniskos un vēstures avotus, kā arī aktuālo likumdošanu, nodrošinot zināšanu pārnesi profesionālajā darbā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas
1. Spēj apliecināt vispusīgas un specializētas darba jomai atbilstošas zināšanas un izpratni par sociālo politiku un labklājības sistēmu Latvijā. - 1. Individuālie semināri (katrā tematiskā blokā) kontekstā ar noslēguma darbu. Prasmes 2. Orientējās aktuālajos sociālo politiku un labklājības sistēmu Latvijā reglamentējošajos normatīvajos aktos. - 2. Starppārbaudījumu veido teorētiski, empīriski analizēti sociālās politikas un labklājības sistēmas elementi nacionālā un vietējā mērogā. Kompetence 3. Analizē un diskutē par sociālo politiku un labklājības sistēmu Latvijā, piedāvā risinājumus tās uzlabošanai. 4. Diskutē un risina pastāvošās problēmas un izaicinājumus Latvijā. - 3. Noslēguma darbs: teorētiskā ieskaite par iegūtajām zināšanām studiju kursa apguvē. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
1. Starppārbaudījums – darbs semināros. - 25%
2. Starppārbaudījums – teorētiski, empīriski analizēti lēmējvaras, izpildvaras elementi nacionālā un vietējā mērogā. - 25% Noslēguma pārbaudījums – teorētiskā ieskaite par iegūtajām zināšanām studiju kursa apguvē. - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Kursa apguvei priekšzināšanas nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|