Kods | RA0549 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Dokumentu pārvaldība un datu bāzes veidošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Veselības un sociālā aprūpe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inta Kulberga, Anita Puzule, Undīne Vēvere | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa ietvaros studenti gūst izpratni par dokumentu pārvaldības būtību un normatīvo regulējumu, sociālā rehabilitētāja darbā sniedzamo pakalpojumu dokumentēšanu, dokumentu saglabāšanu un iznīcināšanu. Apgūstot studiju kursu studenti spēj novērtēt dokumentu sistēmas izveidi profesijas vajadzībām, veidot klienta lietu datu sistēmas, izstrādāt atsevišķus pārvaldes dokumentus, noformēt to atvasinājumus. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot un attīstīt nepieciešamo kompetenci par dokumentu pārvaldības organizāciju sociālā rehabilitētāja darbā, kā arī prasmes atsevišķu dokumentu izstrādē un datu bāzes veidošanā. Studiju kursa uzdevumi: 1) veidot izpratni par dokumentu pārvaldības principiem un tiesisko regulējumu sociālajā darbā ar klientu; 2) pilnveidot prasmes izstrādāt, noformēt pārvaldes dokumentus, tai skaitā klienta lietu dokumentāciju un to atvasinājumus; 3) attīstīt iemaņas digitālo dokumentu sagatavošanā, uzglabāšanā, arhivēšanā un izvērtēšanā atbilstoši sociālā rehabilitētāja profesionālajām vajadzībām | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot dokumentu pārvaldības principus un normatīvo regulējumu, kas nosaka dokumentu izstrādi un apriti sociālā rehabilitētāja darbā - Aktīva līdzdalība nodarbībās un diskusijās. Starppārbaudījums. Ieskaite.
Izskaidro normatīvā regulējuma prasības, dokumentu klasifikāciju un to nozīmi rehabilitētāja darbā Spēj izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus atbilstoši tehniskajām un juridiskajām prasībām - Aktīva līdzdalība nodarbībās un diskusijās. Prezentācija. Praktiskās nodarbības. Starppārbaudījums. Ieskaite. Korekti izstrādā dokumentus, ievērojot rekvizītu, valodas lietojuma, noformējuma un dokumentēšanas prasības Prot izveidot klienta lietas dokumentācijas sistēmu un pārvaldīt to, izmantojot piemērotas datu apstrādes metodes - Aktīva līdzdalība nodarbībās un diskusijās. Praktiskās nodarbības. Starppārbaudījums. Ieskaite. Demonstrē prasmi strukturēti sakārtot klienta lietu, sasaistot to ar sociālās rehabilitācijas procesu un dokumentu veidiem Spēj pieņemt lēmumus dokumentu pārvaldības problēmjautājumu risināšanai sociālā rehabilitētāja darbā, izvērtējot atsevišķus gadījumus - Aktīva līdzdalība nodarbībās un diskusijās. Prezentācijas. Starppārbaudījums. Ieskaite. Atsevišķis gadījums izvērtēts patstāvīgi ar loģiski pamatotiem secinājumiem. Spēja argumentēt un pamatot iegūtos rezultātus, prezentēšanas spējas |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva līdzdalība nodarbībās un diskusijās - 5%
Patstāvīgais darbs - prezentācijas, klienta lietas iekārtošana pēc dotās situācijas - 15% Praktiskie darbi - iesniegums, pieteikums, vēstules, akts - 20% Starppārbaudījums - kontroldarbs - 20% Ieskaite - rakstiskā veidā (klienta lieta - gadījuma izvērtējums un tests ar teorētiskajiem jautājumiem) - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas par sociālo rehabilitāciju | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|