Kods | LA1500 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vācu valodas prasmju mācību metodika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Paula Sekača | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek apgūtas zināšanas un prasmes vācu valodas prasmju apguvē: darbs ar dažāda veida mācību līdzekļiem, mācību stundas plānošana un īstenošana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt studentiem iespēju papildināt zināšanas un uzlabot prasmes vācu valodas mācību metodikā, veidot attieksmi pret izvēlēto profesiju, rosinot pilnveidot savu personīgo vācu valodas mācību metodikas filozofiju. Kursa uzdevumi: 1. Padziļināt studentu izpratni par vācu valodas stundu plānošanu, palīdzēt izprast stundas gaitu, mērķus, skolēnu darbību, pielietotos mācību līdzekļus; 2. Palīdzēt studentiem izprast vācu valodas prasmju (lasīšanas, klausīšanās, runāšanas, rakstīšanas) mācīšanas specifiku. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
Izprot vācu valodas stundu plānošanas pamatprincipus un vācu valodas prasmju (lasīšanas, klausīšanās, runāšanas, rakstīšanas) mācīšanas īpatnības.? - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens
Kritēriji: students saprot vācu valodas stundu plānošanas pamatprincipus un vācu valodas prasmju (lasīšanas, klausīšanās, runāšanas, rakstīšanas) mācīšanas specifiku. Izprot kompetenču pieeju izglītībā un zināšanas par mācību nodarbību plānošanu, realizēšanu un izvērtēšanu, izmantojot kompetencēs balstīta mācību satura uzdevumus. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens Kritēriji: students pārzin kompetenču pieeju izglītībā un zināšanas par mācību nodarbību plānošanu, realizēšanu un izvērtēšanu, izmantojot kompetencēs balstīta mācību satura uzdevumus. PRASMES: Spēj sintezē iepriekšējās zināšanas vācu valodas mācīšanas metodikā ar jaunām teorētiskām zināšanām par vācu valodas prasmju mācīšanas specifiku. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens Kritēriji: students sintezē savas iepriekšējās zināšanas vācu valodas mācīšanas metodikā ar jaunām teorētiskām zināšanām par vācu valodas prasmju mācīšanas specifiku. Spēj veidot atbilstošu uzdevumu gaitu vācu valodas prasmju (lasīšanas, klausīšanās, runāšanas, rakstīšanas) attīstīšanai mācību stundā. - Pārbaudes veids: uzdevumu izstrādes Kritēriji: students veido atbilstošu uzdevumu gaitu vācu valodas prasmju (lasīšanas, klausīšanās, runāšanas, rakstīšanas) attīstīšanai mācību stundā. Spēj izvēlēties un piemērot vērtēšanas formas atbilstoši vācu valodas stundas noteiktajiem mērķiem. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens Kritēriji: Izvēlas vērtēšanas formas atbilstoši vācu valodas stundas noteiktajiem mērķiem. Prot pamatot savus pedagoģiskos lēmumus un izvērtēt tos, izmantojot „Europäisches Portfolio für Sprachlehrende in Ausbildung”. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens Kritēriji: students pamato savus pedagoģiskos lēmumus un izvērtē tos, izmantojot „Europäisches Portfolio für Sprachlehrende in Ausbildung”. KOMPETENCE: Ir izpratne par vācu valodas skolotāja darba specifiku, strādājot ar jaunākā un vidējā skolas vecumposma skolēniem un skolēnu sasniegumu vērtēšanu. - Pārbaudes veids: rakstisks izstrādāšana Kritēriji: students pārzin vācu valodas skolotāja darba specifiku, strādājot ar jaunākā un vidējā skolas vecumposma skolēniem un skolēnu sasniegumu vērtēšanu. Spēj strādāt komandā mācību nodarbību plānošanā, īstenošanā un izvērtēšanā. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens Kritēriji: students strādā komandā mācību nodarbību plānošanā, īstenošanā un izvērtēšanā. Spēj izvērtēt savu pedagoģisko darbību. - Pārbaudes veids: mutisks eksāmens Kritēriji: students izvērtē savu pedagoģisko darbību. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstisks eksāmens - 40%
Mutisks eksāmens - 40% Uzdevumu izstrāde - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ar priekšzināšanām vismaz B2 līmenī vācu valodā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|