| Kods | LA1498 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Profesionālās svešvalodas (vācu) mācību metodika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Agnese Dubova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā studenti tiek iepazīstināti ar profesionālās vācu valodas mācību metodiku un tās atšķirībām no vispārējās vācu valodas mācību metodikas. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir apgūt profesionālās vācu valodas mācību metodiku un izprast tās atšķirības no vispārējās vācu valodas mācību metodikas. Kursa uzdevumi: 1. Izprast atšķirības starp profesionālās un vispārējās vācu valodas mācību metodiku; 2. Plānot kursu, kā arī izvēlēties mācību materiālus un izstrādāt mācību nodarbību saturu un izmantot apguves metodes, kas atbilst klientu vajadzību analīzei viņu darba vietā (bankā, slimnīcā, dažādās organizācijās un firmās). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
ZINĀŠANAS:
Izprot profesionālās vācu valodas mācību metodikas vēsturisko attīstību un tās attīstības tendences, kā arī ir izpratne par svešvalodu mācību metodiku pieaugušajiem. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens
Kritēriji: Students saprot profesionālās vācu valodas mācību metodikas vēsturisko attīstību un tās attīstības tendences, kā arī ir izpratne par svešvalodu mācību metodiku pieaugušajiem. Izprot profesionālās svešvalodas apguves kursa izstrādi. - Pārbaudes veids: rakstisks eksāmens Kritēriji: students pārzin profesionālās svešvalodas apguves kursa izstrādi. PRASMES: Prot veikt mērķgrupas vajadzību analīzi. - Pārbaudes veids: anketas izstrādāšana Kritēriji: students veic mērķgrupas vajadzību analīzi. Prot izveidot vajadzību analīzei atbilstošu mācību programmu. - Pārbaudes veids: mācību programmas izstrāde Kritēriji: students izveido vajadzību analīzei atbilstošu mācību programmu. Spēj izvēlēties un izvērtēt autentiskus materiālus un to izmantošanas iespējas svešvalodas apguvē. - Pārbaudes veids: mācību programmas izstrāde Kritēriji: students izvēlas un izvērtē autentiskus materiālus un to izmantošanas iespējas svešvalodas apguvē Prot izstrādāt kursa novērtēšanas anketu. - Pārbaudes veids: kursa novērtēšanas anketa Kritēriji: students izstrādā kursa novērtēšanas anketu. KOMPETENCES: Sadarbojoties komandā, izstrādā un prezentē profesionālās vācu valodas studiju kursu konkrētai klientu grupai. - Pārbaudes veids: prezentācija Kritēriji: students izstrādā un prezentē profesionālās vācu valodas studiju kursu konkrētai klientu grupai. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Rakstisks eksāmens - 40%
Anketas - 20% Kursa izstrādāšana un prezentācija - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Ar priekšzināšanām vismaz B1 līmenis vācu valodā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||