Kods | SM0013 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Erasmus+ kombinētā intensīvā programma "Starpnozaru prasmes inženierzinātņu studentiem" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Starptautiskās mobilitātes nodaļa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Artūrs Lūsis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss veidots, lai sniegtu dalībniekiem visaptverošu izpratni par darba tirgū valdošajām prasībām, vienlaikus uzsverot starpdisciplināro prasmju būtisko lomu studentu konkurētspējas uzlabošanā. Studiju kurss sniedz studentiem iespēju padziļināti apgūt dažādas starpdisciplinārās prasmes, ļaujot ne tikai identificēt konkrētas spējām, bet arī novērtēt to atbilstību un pielietojumu. Tā rezultātā katram dalībniekam būs iespēja iesaistīties empīriskos novērtējumos, iegūstot vērtīgu ieskatu par to, kā konkrētas prasmes tiek vērtētas darba tirgū, tādējādi dodot viņiem iespēju stratēģiski uzlabot savu nodarbinātību un efektīvāk virzīties pa karjeras ceļiem.. Studiju kurss ir izstrādāts, lai iepazīstinātu dalībniekus ar virkni būtisku mīksto prasmju, ļaujot studentiem uzlabot un pilnveidot savas zināšanas un šo kompetenču praktisko pielietojumu. Atzīstot mūsdienu darba devēju piešķirto vērtību mīkstajām prasmēm, vasaras skola cenšas nostiprināt to iekļaušanu augstākās izglītības studiju programmās, jo īpaši tādās jomās kā inženierzinātnes, kur tās tiek uzskatītas par svarīgām profesionālajām prasmēm.. Studiju kursa laikā tiks aplūkotas tādas tēmas kā:. • Komunikācija (verbālā, neverbālā, rakstiskā utt.). • Publiska uzstāšanās. • Vadība. • Radošā domāšana un inovācijas. • Krīžu vadība. • Emocionālā inteliģence. • Procesu vadība. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir radīt studentos padziļinātu izpratni par starpnozaru prasmēm un to svarīgo lomu mūsdienu profesionālajā (darba) vidē. Studiju kursa uzdevumi: - iepazīstināt kursa dalībniekus ar pamata starpnozaru prasmēm; - sniegt iespēju studentiem izprast un attīstīt personīgās kompetences; - pilnveidot un veicināt dalībnieku profesionālo izaugsmi; - sekmēt studentu konkurētspēju darba tirgū (spēt pielietot iegūtās prasmes). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj orientēties jautājumos, kas attiecas uz starpnozaru prasmēm (izprot kādas kompetences iever starpnozaru prasmes, apzinās to pienesumu indivīdu mijiedarbībā). - Tiek vērtētā studentu dalība/iesaiste lekciju laikā, kā arī kursa noslēgumā studenti kārto gala noslēguma darbu. Orientējas katrā no kursa laikā aplūkotājām tēmām un prot patstāvīgi izmantot jauniegūtās zināšanas sadzīvē, - Tiek vērtētā studentu dalība/iesaiste lekciju laikā, kā arī kursa noslēgumā studenti kārto gala noslēguma darbu. Izprot kā kursā apgūtās tēmas var tikt izmantotas profesionālajā jomā (lai uzlabotu produktivitāti, veicinātu saskarsmi ar kolēģiem). - Tiek vērtētā studentu dalība/iesaiste lekciju laikā, kā arī kursa noslēgumā studenti kārto gala noslēguma darbu Spēj izklāstīt citam (sniegt bāzes informāciju) par starpnozaru prasmēm un to pamata elementiem, nozīmīgumu un potenciālo ietekmi uz indivīda personisko un profesionālo izaugsmi. - Tiek vērtētā studentu dalība/iesaiste lekciju laikā, kā arī kursa noslēgumā studenti kārto gala noslēguma darbu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs nodarbībās - 20%
Noslēguma darbs - 80% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Dalībai kursā nepieciešamas angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|