LA1475 Mobilās lietotnes

Kods LA1475
Nosaukums Mobilās lietotnes
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Enerģētika un elektrotehnika
Struktūrvienība Liepājas akadēmija
Mācībspēks Ingus Terbets
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Ievads mobilo lietotņu izstrādē. Klašu definēšana un izmantošana. Praktisku dzīves piemēru izstrāde..
XML saskarņu izstrāde. Attālo savienojumu izveide..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads mobilajās platformās: Android un iOS pārskats, mobilās lietotnes arhitektūra un dzīvescikls. 2 2 0 0
JavaScript un TypeScript pamati: Sintakse, datu struktūras un pamatjēdzieni mobilajai izstrādei. 4 6 0 0
Starpplatformu izstrādes ietvari: Populārāko ietvaru salīdzinājums ar uzsvaru uz Expo. 2 4 0 0
Darba sākšana ar Expo: Projekta izveide, Expo Go, lokālā izstrāde un EAS serviss. 4 28 0 0
UI/UX principi un dizaina rīki: Saskarnes projektēšanas pamati un Figma izmantošana skiču izveidei. 4 8 0 0
Lietotnes izstrāde ar Expo: Skatu veidošana, navigācija, komponentes un API izmantošana. 4 6 0 0
Atkļūdošana un testēšana: Kļūdu identificēšana, izstrādes rīki un stabilitātes nodrošināšana. 4 6 0 0
Kopā: 24 60 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas par mobilo lietotņu izstrādi, mūsdienīgiem starpplatformu ietvariem, padziļināti pievēršoties Expo ietvaram. Uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar Android un iOS lietotņu izstrādes pamatprincipiem 2. Iepazīstināt ar problēmu risināšanu un lietotnes koda atkļūdošanu; 3. Iepazīstināt ar mobilo lietoņu saskarņu projektēšanu un izstrādi; 4. Iepazīstināt ar objektorientētās programmēšanas (OOP) izmantošanu lietotņu izstrādei; 5. Iepazīstināt ar Expo ietvaru; 6. Iepazīstināt ar Javascript un Typescript; 7. Iepazīstināt ar populārākajām ar mobilo lietotņu izstrādi saistītām tehnoloģijām un teorijas jēdzieniem.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Zināšanas: 1. Pārzina JavaScript un TypeScript pamatus. Pārzina Android un iOS platformu pamatprincipus. 2. Zina Expo ietvara darbību un tā priekšrocības. 3. Izprot dažādu starpplatformu ietvaru atšķirības. 4. Zina mobilās lietotnes dzīves ciklu un arhitektūras pamatus. 5. Izprot UI/UX dizaina pamatprincipus mobilajām lietotnēm. - Izstrādāti praktiskie darbi, veikta projekta prezentācija.
Prasmes: 1. Prot formulēt un dokumentēt prasības mobilajai lietotnei. 2. Prot izstrādāt lietotnes saskarņu skices, izmantojot Figma vai līdzīgu rīku. 3. Prot izmantot Expo ietvaru lietotnes izstrādei un testēšanai. 4. Prot kompilēt Expo lietotni lokāli un ar EAS palīdzību. 5. Prot atrast un novērst kļūdas lietotnes darbībā (debugging). 6. Prot izmantot versiju kontroli (piemēram, Git) lietotnes izstrādē. - Izstrādāti praktiskie darbi, veikta projekta prezentācija.
Kompetences: 1. Spēj patstāvīgi izstrādāt vienkāršu mobilo lietotni. 2. Spēj izvērtēt piemērotāko izstrādes ietvaru atbilstoši projekta vajadzībām. 3. Spēj strādāt komandā, izmantojot modernus izstrādes rīkus un procesus. 4. Spēj pielietot UI/UX principus, izstrādājot lietotājam draudzīgu saskarni. 5. Spēj sagatavot, prezentēt un pamatot savu lietotnes izstrādes risinājumu. - Izstrādāti praktiskie darbi, veikta projekta prezentācija.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Praktiskais darbs: Android, iOS, Javascript un Typescript - 15%
Praktiskais darbs: Expo ietvars, Expo Go, EAS - 20%
Praktiskais darbs: Sistēmas prasību iegūšana, saskarņu projektēšana un skicēšana - 15%
Gala projekts (ar Expo izstrādāta mobilā lietotne) un tā prezentācija - 50%
 
Priekšzināšanas Programmēšana
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 12.0 12.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]