Kods | LA1475 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mobilās lietotnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Enerģētika un elektrotehnika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ingus Terbets | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Ievads mobilo lietotņu izstrādē. Klašu definēšana un izmantošana. Praktisku dzīves piemēru izstrāde.. XML saskarņu izstrāde. Attālo savienojumu izveide.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas par mobilo lietotņu izstrādi, mūsdienīgiem starpplatformu ietvariem, padziļināti pievēršoties Expo ietvaram. Uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar Android un iOS lietotņu izstrādes pamatprincipiem 2. Iepazīstināt ar problēmu risināšanu un lietotnes koda atkļūdošanu; 3. Iepazīstināt ar mobilo lietoņu saskarņu projektēšanu un izstrādi; 4. Iepazīstināt ar objektorientētās programmēšanas (OOP) izmantošanu lietotņu izstrādei; 5. Iepazīstināt ar Expo ietvaru; 6. Iepazīstināt ar Javascript un Typescript; 7. Iepazīstināt ar populārākajām ar mobilo lietotņu izstrādi saistītām tehnoloģijām un teorijas jēdzieniem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
1. Pārzina JavaScript un TypeScript pamatus.
Pārzina Android un iOS platformu pamatprincipus.
2. Zina Expo ietvara darbību un tā priekšrocības.
3. Izprot dažādu starpplatformu ietvaru atšķirības.
4. Zina mobilās lietotnes dzīves ciklu un arhitektūras pamatus.
5. Izprot UI/UX dizaina pamatprincipus mobilajām lietotnēm. - Izstrādāti praktiskie darbi, veikta projekta prezentācija. Prasmes: 1. Prot formulēt un dokumentēt prasības mobilajai lietotnei. 2. Prot izstrādāt lietotnes saskarņu skices, izmantojot Figma vai līdzīgu rīku. 3. Prot izmantot Expo ietvaru lietotnes izstrādei un testēšanai. 4. Prot kompilēt Expo lietotni lokāli un ar EAS palīdzību. 5. Prot atrast un novērst kļūdas lietotnes darbībā (debugging). 6. Prot izmantot versiju kontroli (piemēram, Git) lietotnes izstrādē. - Izstrādāti praktiskie darbi, veikta projekta prezentācija. Kompetences: 1. Spēj patstāvīgi izstrādāt vienkāršu mobilo lietotni. 2. Spēj izvērtēt piemērotāko izstrādes ietvaru atbilstoši projekta vajadzībām. 3. Spēj strādāt komandā, izmantojot modernus izstrādes rīkus un procesus. 4. Spēj pielietot UI/UX principus, izstrādājot lietotājam draudzīgu saskarni. 5. Spēj sagatavot, prezentēt un pamatot savu lietotnes izstrādes risinājumu. - Izstrādāti praktiskie darbi, veikta projekta prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskais darbs: Android, iOS, Javascript un Typescript - 15%
Praktiskais darbs: Expo ietvars, Expo Go, EAS - 20% Praktiskais darbs: Sistēmas prasību iegūšana, saskarņu projektēšana un skicēšana - 15% Gala projekts (ar Expo izstrādāta mobilā lietotne) un tā prezentācija - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Programmēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|